A Met Office előrejelzése szerint 2026-ban is 1,4°C felett marad a globális átlaghőmérséklet emelkedése az iparosodás előtti szinthez képest.
Novemberben minden az alkoholfogyasztás és az alkoholmentes napok körül forog: a hideg idő, a rövid nappalok és a szürke hetek fokozottan kockázatos időszakká teszik ezt a hónapot. A Kékpont Alapítvány Száraz November kampánya pont erre reagál, míg mi a Pénzcentrum oldalain már október közepe óta az alkoholmentes életmódra hangolunk. Egy kérdőív segítségével mérjük fel, mit gondolnak az emberek a zéró tolerancia esetleges enyhítéséről. Ha van 5 perced, töltsd ki!
Novemberben minden az alkoholról, illetve az alkohol nélküli napokról szól. Az időjárás mostanra tényleg hidegre fordult, a nappalok egyre rövidebbek, az év egyik legszürkébb hónapjában ezért fokozottan oda kell figyelnünk arra, nehogy megcsússzunk - már ami a fogyasztást illeti.
Erre a fokozott kockázati időszakra (is) reagál a Kékpont Alapítvány Száraz November kampánya, de a Pénzcentrum hasábjain már október közepe ót melegítünk az alkoholmentes hónapra. Még szeptemberben készíttettünk interjút, amelyből kiderült, a fiatalok egyre kevesebbet isznak, októberben jött a nagy port kavart kijelentés Varga Mátétól, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnökségi tagjától, amikor a Tanács jövőbeli borstratégiáját vázolta. Mint elmondta, azt szeretnék, ha a fiatalok több, jó minőségű magyar bolt innának, persze felelősségteljesen. Zacher Gábor, az ismert toxikológus, ezen teljesen kiakadt.
Egy másik kijelentésére is sokan felkapták a fejüket, méghozzá a zéró tolerancia lehetséges módosítására – mint elmondta, ezért a borszakma már régóta lobbizik. Hogy erről mi az emberek véleménye, azt egy kérdőív segítségével igyekszünk felmérni. Ha van 5 perced, és segítenéd a munkánkat, töltsd ki.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








