Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Itt a jó idő, eltűnik a koronavírus? Egyelőre nincs változás az örökítőanyag koncentrációjában
Továbbra is alacsony értéken stagnál a szennyvízben a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja - közölte a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ csütörtökön a honlapján.
Azt írták, hogy az év 20. hetében a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja továbbra is alacsony értéken stagnál a szennyvízmintákban, a minták többségében kimutatási határ alatti a mennyisége. Budapest mindhárom szennyvíztisztító telepéről származó mintában, valamint Békéscsaba, Kaposvár, Pécs és Zalaegerszeg mintájában a koncentráció enyhe emelkedése tapasztalható.
Az előző heti adatokhoz képest csökkenés észlelhető Szeged és Szekszárd, valamint Miskolc esetében.Tudatták azt is, a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja Zalaegerszegen, valamint Budapest északi és központi mintáiban az "emelkedett", máshol az "alacsony" tartományba esik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








