
Az alábbiakban teljes terjedelmében közöljük az Országos Mentőszolgálat Főigazgatóságának helyreigazító közleményét.
"A penzcentrum.hu online felületén 2024. március 19-én „Fuldoklott a gyerek, mégsem tudták ellátni: veszélyesen lassú az új orvosi ügyeleti rendszer?” címmel megjelent cikke azt a hamis látszatot kelti, hogy egy súlyos állapotú, fulladó kisfiú nem kapott megfelelő ellátást, mert az ügyeletes orvos nem tudott belépni a számítógépes rendszerbe.
A valóság ezzel szemben az, hogy a gyermeket a doktornő az alapellátási ügyeleten alaposan megvizsgálta és hörghurut (bronchitis) diagnózissal átirányította a gyermekosztályra. A számítógépes rendszerbe történő belépés nehézsége az orvosi ellátást nem akadályozta, az adminisztráció a betegellátás után következik. Ugyanazon a napon további 18 gyermek részesült ellátásban a Váci gyermekügyeleten, valamint több mint 200 gyermek a Pest vármegye további 17, gyermekeket is ellátó ügyeleti telephelyén, mindenféle probléma és nehézség nélkül."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


