A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
A múlt héten újabb embernél igazolták a majomhimlő-fertőzést, ezzel 78-ra nőtt Magyarországon az igazolt esetek száma - közölte a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) pénteken. A fertőzött otthonában elkülönítve tartózkodik, kórházi kezelésre nem szorul. A területileg illetékes járványügyi hatóság megkezdte a járványügyi vizsgálatot.
A betegség a nyirokcsomók duzzanatával és általános tünetekkel kezdődik, amely lehet láz, hidegrázás, izomfájdalom, hátfájdalom, fejfájás, és fáradtság.
A tünetek megjelenése után 1-3 nappal jellegzetes bőrkiütések jelentkezhetnek az arcon, a tenyéren, a talpon, de megjelenhetnek a szájnyálkahártyán, a nemi szerveken és a végbél környékén is. Az NNK azt kéri, aki kiütéssel járó megbetegedést észlel magán, forduljon orvoshoz.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








