A kormány decemberben 150 újabb kórházban hagyott csecsemőre számít, miközben a jelenség egyre súlyosbodik Magyarországon.
A járvány még mindig velünk van: a múlt héten 1961-en fertőződtek meg koronavírussal, az elhunytak száma pedig 32. Mind a két adat magasabb volt az előző heti statisitikáknál – derül ki a kormányzati tájékoztóból.
A beoltottak száma 6 411 384 fő, közülük 6 198 318 fő a második, 3 882 792 fő a harmadik, 3 882 792 fő már a negyedik oltását is felvette.
Az elmúlt héten összesen 1 646 új fertőzöttet igazoltak, ezzel a járvány kezdete óta összesen 1 925 083 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma. Az elmúlt héten elhunyt beteg, így az elhunytak száma 46 571 főre emelkedett. A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 1 869 244 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 9 213 főre csökkent. Jelenleg 292 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 8-an vannak lélegeztetőgépen.
A koronavírus szennyvizekben mért koncentrációjában nincs jelentős változás, bár néhány helyen enyhe emelkedés tapasztalható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








