A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Akármilyen alaposan is kutatják az új koronavírust, eddig nem sikerült meghatározni, kik azok a betegek, akik leginkább ki vannak téve a betegségben való halálozás kockázatának, azaz az orvosok nem tudják, kiknek kellene másféle terápiás lehetőségeket felajánlani. Úgy tűnik, mostantól ez is megváltozott.
279 koronavírussal kórházban kezelt betegtől vettek vérmintát kanadai kutatók, akiknek állapota a közepesen súlyostól a súlyosig terjedt. A gyulladásos folyamatokhoz köthető fehérjék mennyiségét mérték meg, és azok közt kiemelkedő értékeket produkálókat kerestek - számol be az Infostart.
"A vizsgált biomarkerek alapján kimutattuk, hogy a virális RNS mennyisége a vérben összefüggött a halálozással, a legjobb előrejelző választ adta, miután a modellünket kiigazítottuk a beteg életkorával és nemével" - mondta Elsa Brunet-Ratnasingham, a kutatást vezető Daniel Kaufmann laboratóriumának doktorandusza, a kísérletet dokumentáló tanulmány társszerzője.
Elmondása szerint további markerek bevonása nem javította az előrejelzés minőségét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








