A kormány által bevezetett árrésstop a paprika és paradicsom esetében februártól már nem szolgálná a fogyasztók és termelők érdekeit.
A mindennapos zöldség- és gyümölcsfogyasztás minden korosztály számára különösen fontos, arról nem is beszélve, hogy az őszi, téli időszakban kiemelten hangsúlyos a szervezetünk vitamin- és ásványianyag-ellátottsága, az immunrendszerünk megfelelő felkészítése a téli, influenzás, vírusos időszakra. Ilyenkor is a rendelkezésünkre állnak friss, elvermelt vagy eltett zöldség- és gyümölcsfélék, amelyekből kedvünkre válogathatunk.
A hazai zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítésére jött létre a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara nevelő programja, az Európai Friss Csapat program, melynek az az egyik célja, hogy a lakosságot ösztönözzék, különös tekintettel a fiatal korosztályra és a szülőkre, a minél több egészséges friss gyümölcs és zöldség fogyasztására.
Megmutatjuk, hogy a zöldségek és gyümölcsök elkészítése és fogyasztása nemcsak nagyon egészséges, hanem igazi közös családi élmény is lehet. Ez pedig a legjobb módja a táplálkozási szokások megváltoztatásának, hiszen a gyerekek minél kisebb kortól találkoznak rendszeresen a friss zöldségekkel és gyümölcsökkel a családi étkezéseken, annál hamarabb épülnek be azok a napi étrendjükbe
- mondta el a HelloVidéknek a NAK országos elnöke, Győrffy Balázs a promram kapcsán.
A teljes cikk az Európai Friss Csapat programról a HelloVidék oldalán olvasható.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








