Felmondana a gödi gyerekorvos az oltásellenes szülők támadásai miatt, többen fenyegették és be is perelték. Szimpátiatüntetést tartottak mellette.
Egyelőre kétségbeejtően kevesen veszik fel a harmadik oltást a háziorvosoknál: ez lehet az oka
Augusztus elsejétől Magyarországon elérhető a koronavírus elleni harmadik oltást, a háziorvosok tapasztalata szerint azonban egyelőre még nem lehet beszélni rohamról, sőt a többségük eddig inkább csak tájékoztatta a betegeit a lehetőségekről, de harmadik oltásokat még nem adott be.
A magyar háziorvosok tapasztalatai szerint egyelőre kevesen jelentkeznek a harmadik oltásért. A eddigi érdeklődők többsége kínai oltást kapott, és a háziorvosok is elsősorban a Sinopharmmal beoltott időseknek és veszélyeztetett betegeknek ajánlják a megerősítő oltást valamelyik nyugati vakcinával - számol be a Telex.
Egy IX. kerületi háziorvos úgy nyilatkozott a lapnak, hogy rendkívüli a különbség a tavaszi és a mostani oltási kampány között. Tavasszal sokat számított az időfaktor, most sokkal jobban ráér mindenki. Aki akarta, az mára beoltatta magát, és van elég oltóanyag. Az orvos szerint igazán nem is a harmadik dózis beadása a legfontosabb kérdés most, hanem az, hogy valahogy sikerüljön „becsatornázni” a még oltatlanokat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








