A tudósok évek óta figyelmeztetnek: a madárinfluenza, ismertebb nevén H5N1, bármikor olyan ugrást tehet a madarakról az emberre, amely globális egészségügyi válságot okozhat.
Kijöttek a friss adatok: 1951 új koronavírusost találtak, 161 magyar hunyt el a fertőzésben
1951 az új fertőzöttek száma, ezzel a járvány kezdete óta összesen 781 299 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.
Elhunyt 161 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 27 701 főre emelkedett. A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 517 026 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 236 572 főre csökkent. 5191 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 621-en vannak lélegeztetőgépen - írja a központi koronavírus tájékoztató oldal.
Folyamatosan zajlik az oltás, a beoltottak száma 4 023 137 fő, közülük 1 948 728 fő már a második oltását is megkapta.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








