Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Nagyjából 50 százalékos a kozmetikusok forgalmának visszaesése a tavaly őszihez képest - írja a Világgazdaság.
- mondta a Világgazdaságnak Stuhl Andrea, az Első Magyar Minősített Szépségipari Szakemberek Egyesületének alelnöke. A szakember kiemelte, a budapesti szalonoknak nagy érvágás a külföldi turisták hiánya, de az északnyugati régióban is elég rossz a helyzet, főleg ott, ahol az az osztrák és a szlovák vendégekre specializálódtak.
Többeket a bezárás sem került el a forgalomcsökkenés miatt, ám érdekes megjegyezni, hogy vannak olyan kisebb települések, ahol csak minimális a visszaesés. A cikkben megszólalt Hajas László mesterfodrász is, ő 20 százalékos visszaesést tapasztalt az üzleteiben a turisták hiánya miatt, az Erzsébet téri helyszínén azonban már 35 százalékos a csökkenés a tavaly őszihez képest.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








