A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
Európa országainak gondolniuk kell a koronavírus-fertőzések második hullámára, mert a világjárványnak még nincs vége - nyilatkozta az Egészségügyi Világszervezet (WHO) európai igazgatója, miközben kontinens-szerte sorra lazítják fel a korlátozásokat.
Hans Kluge úgy fogalmazott: ez a felkészülés ideje, nem az ünneplésé - írja a Telegraph nyomán a 444. Miközben az esetek száma Nagy-Britanniában, Franciaországban és Olaszországban csökkenni kezdett, Kluge arra figyelmeztetett, hogy a járvány terjedésének központjai keletre kerültek, Oroszországban, Ukrajnában, Fehéroroszországban és Kazahsztánban felívelőben vannak a számok.
Ahol most fellélegeznek, ott a megnyert időt az egészségügyi rendszer fejlesztésére, a kórházi kapacitások növelésére kell fordítani Kluge szerint, aki ilyen pozitív példaként említette Szingapúrt, Japánt és a skandináv országokat.
A WHO regionális vezetője azért is aggódik, hogy a koronavírus második hulláma egybeeshet más szezonális fertőzések, például az influenza vagy a kanyaró terjedésével.
- hangsúlyozta Kluge, és hozzátette: "Sajnos elkaphatja őket a második hullám, úgyhogy nagyon óvatosnak kell lennünk." Szerinte amíg nincs védőoltás vagy hatékony kezelés, addig a korlátozásoknak, lezárásoknak is csak átfogó tesztelés és kontaktkutatás mellett van értelme, a lazítás vagy feloldás pedig csak fokozatos és óvatos lehet.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta a WHO-s vezető, aki azt reméli, a világjárvány megmutatta, hogy az egészséget politikai prioritásként kell kezelni, mert "ha nincs egészség, nincs gazdaság".
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








