Karácsonyfaárusok szerint évek óta visszatérő gond, hogy az ünnepek közeledtével egyre több fenyőfa tűnik el a standokról:
A MOL arról tájékoztatta a Pénzcentrumot, hogy csütörtöktől vásárnapig 100 töltőállomásra kezdik meg a vállalat által gyártott, 2 literes kiszerelésben kapható kézfertőtlenítők terítését. A folyamatról, a kézfertőtlenítők árának alakulásáról, illetve a vásárlással kapcsolatos egyéb információkról beszélgettünk Orosz Andrással, a MOL Magyar Kiskereskedelmi Hálózatának vezetőjével.
Március végén láttak napvilágot először azok a hírek, hogy a MOL is beszáll a kézfertőtlenítő gyártásba, és miután ellátta az Operatív törzs által Magyarország szempontjából stratégiailag fontosnak tartott intézményeket, kereskedelmi forgalomba is teríteni fogja a WHO által biztosított receptúrát.
A vállalat akkori tájékoztatása szerint a kereskedelmi forgalomba kerülő kézfertőtlenítőt 2 literes kiszerelésben ígérték. Azért ebben, mert a vállalat az szélvédőmosó- folyadék gyártósorát állította át kézfertőtlenítő gyártásra, így pedig az újrahasznosítható, 2 literes csomagolóanyag is adott volt.
Az idő pedig el is érkezett oda, hogy a vállalat ellátva a stratégiailag fontos intézményeket április 30. és május 3. között kiskereskedelmi forgalomba is bevezesse a 2 literes kiszerelésű Mol Hygi Fluid névre hallgató kézfertőtlenítőjét. Az elkövetkezendő napokban esedékes terítés kapcsán a Pénzcentrum exkluzív interjút készített Orosz Andrással, a MOL Magyar Kiskereskedelmi Hálózat vezetőjével annak kapcsán, milyen árazással indul az új kiszerelés; mekkora mennyiségben terítenek első körben; hol lesznek elérhetők a fertőtlenítő folyadékok; illetve arról is, mi az oka annak, hogy a vállalat korábban kiskereskedelmi forgalmazásba bevezetett 200 milliliteres fertőtlenítője fajlagosan jóval magasabb árról indult, mint amilyenre sokan számítottak.
4 nap alatt feltöltik a készleteket
- mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Orosz András, a MOL Magyar Kiskereskedelmi Hálózat vezetője. A szakember külön hangsúlyozta a forgalomba kerülő fertőtlenítőkkel kapcsolatban, hogy
Ennek az az oka, hogy a vállalat azt szeretné, hogy már a terítés első körében a lehető legtöbb ember juthasson hozzá a termékhez.
- mondta el a Pénzcentrumnak Orosz András.
Van egy kisebb kiszerelés is
A most kiskereskedelmi forgalomba kerülő 2 literes fertőtlenítőszer mellett a MOL már piacra dobott egy 2 decis kiszerelést is, amit 1 990 forintért lehet megvásárolni. Ezzel kapcsolatban Orosz András lapunknak elmondta:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- számolt be a Pénzcentrumnak a termékek árazásával kapcsolatban Orosz András, aki azt is elmondta a 2 dl-es kiszereléssel kapcsolatban, hogy amelyik vásárlójuk rendelkezik multipont kártyával vagy MOL Go appal, az 1 490 forintért tudja beszerezni a terméket. A szakembert ezen felül arról is kérdeztük, hogy miként fordulhatott elő az, hogy, ahogy arról a Pénzcentrum április elején beszámolt, volt olyan budapesti patika, ahol 100 grammnyi MOL fertőtlenítőt 186 forintért árultak.
- mondta el Orosz András. A szakember arra is felhívta mindenki figyelmét, hogy a csütörtöktől kapható, 2 literes kiszerelésű, fajlagosan legolcsóbb fertőtlenítő folyadékának elérhetőségét mindenki a MOL Go applikáción keresztül tudja ellenőrizni, azt a vállalat napi szinten frissíti.
Még mindig nagy a kereslet
A kiskereskedelmi hálózat vezetője arról is beszámolt lapunknak, hogy a kereslet még most is nagyon nagy a kézfertőtlenítők iránt, mind a lakosság mind a cégek irányából, ezért nagyon örülnek neki, hogy most már eljutottak oda, hogy mindenki számára elérhetővé tudják tenni a fertőtlenítőszert.
- mondta el a Pénzcentrum kérdésére Orosz András, aki arról is tájékoztatta lapunkat, hogy a MOL LUB Kft. április 27-től, azaz hétfőtől CE tanúsítvánnyal ellátott maszkokat is forgalmaz kútjainál. Ezeket magyar disztribútortól veszik, és Kínából származnak. Az áruk 3 399 forint/10 darab. A Pénzcentrum a vállalat által forgalmazott maszkokkal kapcsolatban meg tudta azt is, hogy ezekre egyelőre nem állítottak be vásárlási limitet.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








