Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Egy friss kutatás szerint stresszhatás alatt, krízishelyzetben hajlamosabbak vagyunk anekdotális információkra hallgatni a tények helyett - írja a 24.hu
Az Organizational Behavior and Human Decision Processes tudományos folyóiratban megjelent tanulmány szerint (a Texas Egyetem kutatói egy metaanalízist készítettek)
A kutatás szerint valószínűleg az ember azért hajlamosabb a személyes történeteket előtérbe helyezni, mert ezek az érzelmeinkre hatnak, amelyek egyébként is felpörögnek járványidőszakban. A kutatók ezen felül azt is kimutatták, hogy amikor az érzelmi érintettség alacsony, a tények többet nyomnak a latban. Akkor is ez a jellemzőbb, ha nem orvosi vészhelyzetről van szó.
A szakértők szerint az eredmények fontosak lehetnek az orvosi vészhelyzetek, így egy világjárvány idején is abból a szempontból, hogy a hatóságok jobban fel tudnak készülni abból, hogyan kellene kezelni a közvélemény tájékoztatását - írja a portál.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








