A nemzetközi felmérések adatai ugyanakkor azt mutatják, hogy ehhez még jelentős előrelépésre lenne szükség.
A kelet-európai magán-egészségbiztosítási piac még gyerekcipőben jár, de már egyre többen fordulnak ebben a régióban is magánszolgáltatókhoz. A cégek között pedig már most folyik a versengés abban, hogy versenytársaik előtt járjanak a régió egészségügyi adatainak felhasználásában. Mert úgy tűnik, ez a sikeresség kulcsa, a betegek egészségügyi adatai.
A kelet-európai régióban - Magyarországon, Lengyelországban, Romániában, Csehországban -, is nő azoknak a betegeknek a száma, akik a magán-egészségbiztosítások felé fordulnak. A tendencia a növekvő béreknek és a közegészségügyi ellátás alacsony szintjének - munkaerőhiány, hosszú várólisták - tudható be - írja a Világgazdaság.
A régió nagyobb biztosítói, mint a PZU, a Generali, a Vienna Insurance Group (VIG), arra törekszenek, hogy összegyűjtsék és elemezzék a gyorsan növekvő piacról származó betegek adatait a kockázatkezelés és a szolgáltatások árainak optimalizálása céljából.
- mondta Almássy Gabriella, a VIG magyar részlegének, az Union Biztosítónak az ügyvezető igazgatója. Hozzátette, az adatok kulcsszerepet játszanak annak meghatározásában, hogy hol lehet nyereséget szerezni a régió egyre versenyképesebb egészségbiztosítási piacán. Ennek céljából számos biztosító olyan technológiai cégekkel kooperál, mint például az Infermedica lengyel startup, amely olyan szoftvert fejlesztett ki, amely
Az egészségügyi adatok világszerte egyre fontosabbak a biztosítók és a technológiai vállalatok számára. A kelet-európai magán-egészségügyi piac kezdetleges jellege ritka lehetőségeket rejt, mivel kevésbé telített, mint a nyugati-európai piacok. Ehhez még hozzájön, hogy a fogyasztók egyre többet költenek, viszont az előny egyben hátrány is. Vezetők szerint a még hiányos adatbázis megnehezítheti a trendek meghatározását, és bonyolulttá teheti a kockázati árképzést.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A személyes adatokat kezelő társaságok számára kötelező a titoktartás, és megfelelő biztonsági intézkedéseket kell hozniuk a szigorú uniós adatvédelmi szabályok betartására.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








