Szakértők szerint ez a fajta spontán kaland különösen vonzó lehet azoknak, akik nem szeretnek tervezni.
Az elmúlt 20 év alatt közel 800 ezer esetben nyújtott segítséget bajba jutott magyarországi ügyfeleinek egy biztosító. A statisztikák szerint a legtöbben azért fordulnak a szolgáltatóhoz, mert külföldi útjuk során balesetet szenvednek vagy megbetegszenek.
Az céghez az elmúlt két évtizedben közel 2 millió ügyben telefonáltak ügyfelei. Az esetek nagyobbik részében információt kértek, mintegy 800 ezer esetben azonban gyors segítségnyújtásra is szükség volt - írja közleményében a Europe Assistance Magyarország.
Váratlan kiadásod keletkezett? Használd a Pénzcentrum hitelkalkulátorát!
Az adatok azt mutatják, hogy egyre gyakoribb, hogy az ügyfelek akkor veszik igénybe az asszisztencia-szolgáltató cég segítségét, ha külföldi utazás során egészségügyi problémájuk adódik, balesetet szenvednek vagy betegek lesznek. 2018-ban hasonló ügyekben több mint 103 ezer esetben kértek és kaptak segítséget a biztosító, ami az összes tavalyi segítségnyújtás több mint 52 százaléka. Az ilyen jellegű megkeresések száma növekszik, 2003-ban például a segélyhívások közül még alig minden 5. származott külföldi utazás során bajba jutott ügyféltől.
2018-ban több mint 196 ezer esetben, azaz, naponta átlagosan több mint 537-szor történt valamely területen segítségnyújtás. A 196 ezer esetből az egészségügyi ellátással kapcsolatos segélyhívások mellett az otthonnal, lakással kapcsolatos vészhelyzetek miatt segítséget kérők voltak többségben, ezt követik a gépjárművel kapcsolatos esetek. A lakásban történt meghibásodások, problémák miatti hívások az összes hívás 20 százalékát, míg az autók meghibásodása miatti kérések az összes esetszám 18 százalékát tették ki. Figyelemre méltó, hogy csak a tavalyi évben 5307 esetben jelentettek poggyásszal kapcsolatos kárt az ügyfelek, így az év minden napjára majdnem 15 ilyen jellegű segítségnyújtás jutott.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Karácsonyi bevásárlás? Nézzük, milyen akciók lesznek a Lidlben
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.