Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Az elmúlt 20 év alatt közel 800 ezer esetben nyújtott segítséget bajba jutott magyarországi ügyfeleinek egy biztosító. A statisztikák szerint a legtöbben azért fordulnak a szolgáltatóhoz, mert külföldi útjuk során balesetet szenvednek vagy megbetegszenek.
Az céghez az elmúlt két évtizedben közel 2 millió ügyben telefonáltak ügyfelei. Az esetek nagyobbik részében információt kértek, mintegy 800 ezer esetben azonban gyors segítségnyújtásra is szükség volt - írja közleményében a Europe Assistance Magyarország.
Váratlan kiadásod keletkezett? Használd a Pénzcentrum hitelkalkulátorát!
Az adatok azt mutatják, hogy egyre gyakoribb, hogy az ügyfelek akkor veszik igénybe az asszisztencia-szolgáltató cég segítségét, ha külföldi utazás során egészségügyi problémájuk adódik, balesetet szenvednek vagy betegek lesznek. 2018-ban hasonló ügyekben több mint 103 ezer esetben kértek és kaptak segítséget a biztosító, ami az összes tavalyi segítségnyújtás több mint 52 százaléka. Az ilyen jellegű megkeresések száma növekszik, 2003-ban például a segélyhívások közül még alig minden 5. származott külföldi utazás során bajba jutott ügyféltől.
2018-ban több mint 196 ezer esetben, azaz, naponta átlagosan több mint 537-szor történt valamely területen segítségnyújtás. A 196 ezer esetből az egészségügyi ellátással kapcsolatos segélyhívások mellett az otthonnal, lakással kapcsolatos vészhelyzetek miatt segítséget kérők voltak többségben, ezt követik a gépjárművel kapcsolatos esetek. A lakásban történt meghibásodások, problémák miatti hívások az összes hívás 20 százalékát, míg az autók meghibásodása miatti kérések az összes esetszám 18 százalékát tették ki. Figyelemre méltó, hogy csak a tavalyi évben 5307 esetben jelentettek poggyásszal kapcsolatos kárt az ügyfelek, így az év minden napjára majdnem 15 ilyen jellegű segítségnyújtás jutott.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








