Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Az egy lakosra jutó éves gyógyszerforgalom összértéke 48 700 forint volt 2017-ben Magyarországon - írja a Világgazdaság. Abban az évben átlagosan valamivel több, mint 15 darab vényköteles gyógyszert váltottak ki a magyarok fejenként.
Az egy lakosra jutó éves gyógyszerforgalom összértéke 48 700 forint volt 2017-ben, ez azonban Budapesten tízezer forinttal több az országos átlagnál. Átlagosan 15 darab vényköteles gyógyszert váltottak ki fejenként a lakosok, amiért 12 700 forintot fizettek a patikákban - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) 2017-es évet feldolgozó egészségügyi évkönyvéből.
A vényköteles szerek átlagos tb-támogatásának mértéke meghaladta a 71 százalékot is, ez két százalékos csökkenés a 2010-es szinthez képest. Holchacker Péter, az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének (AIPM) igazgatója elmondta, hogy ugyan a nettó gyógyszer-közfinanszírozás minimális mértékben nő, továbbra sem éri el visegrádi országok átlagát.
A vényköteles gyógyszerekért a vizsgált évben 124 milliárd forintot fizettek a magyar betegek, míg egy évvel korábban ez a szám 121 milliárd volt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








