Az európai időjárási mintázat jelentős átalakulás előtt áll, ami a Kárpát-medencében is éreztetheti hatását a következő napokban.
A jó időnek, a hosszan tartó nappaloknak és a temérdek szabadtéri programnak köszönhetően sokkal több időt töltünk a szabadban. Harminc fok felett sem lehetetlen a csinos öltözet és a divatos megjelenés, de veszélyek is akadnak bőven, hiszen a kánikulában az egészségünkre is gondolni kell! A Groupama Biztosító felkérésére Szegedi Kata divattervezőtől megtudhatjuk, hogyan legyen öltözékünk mindig az alkalomhoz és a szezon trendjeihez illő, dr. Jordán Zsófia általános orvos pedig ahhoz ad hasznos tanácsokat, hogy hogyan óvjuk magunkat a nyári napsütésben, mit tegyünk kánikula idején.
Leheletfinom anyagok, biztonságos színek?
- mondta a divattervező. Szegedi Kata 2015-ös divatkollekciójában méltán kapnak nagy szerepet az ehhez hasonló darabok, amelyekkel biztosan nem lőhetünk mellé harminc fok felett sem.
- tette hozzá a tervező.
A divat mellett persze nem árt az egészségre is odafigyelni, a nagy melegben ugyanis sok veszélynek vagyunk kitéve, amit pár egyszerű trükkel kiküszöbölhetünk. Dr. Jordán Zsófia a következőkre hívta fel a figyelmet:
Bevállalós kavalkád
- vallja Szegedi Kata. Aranyszabály, hogy valaminek mindenképpen stimmelnie kell az összhang kedvéért. Általában, ha a színek passzolnak, a minta már másodlagos szerepet kap, mert harmóniát sugall az összeállítás. Egyre több helyen jelennek meg ezek a bohókás, elsőre összeszedetlennek tűnő megoldások, így rendkívül hamar azonosulhatunk ezzel a divatirányzattal, amely leginkább a hétköznapok hangulataiból inspirálódik. Emellett idén újra divatba jönnek a széles karimájú kalapok is: ennél stílusosabb és kényelmesebb megoldás aligha akad a kánikula hatékony enyhítésére, és akár a napszúrás megelőzésére.
A kiegészítők, mint kendő vagy kalap nem csak divatosak, hanem nagyon fontosak is egészségünk szempontjából. Van azonban egy apróság, amiről gyakran elfeledkezünk nyáron, mégis védelemre szorul: ez pedig a szemünk. Dr. Jordán Zsófia szerint a következőkre érdemes odafigyelnünk napszemüveg választáskor:
3. Derekasan a forróság idején is
A tavalyi fesztiválszezon védjegyének számító magasderekú sortokat idén is megéri előbányászni a szekrény mélyéről.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta Szegedi Kata.
Ha már kiválasztottuk a megfelelő fesztivál-szettet, testünk védelméről is gondoskodjunk!
- figyelmeztet a doktornő.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








