A hazai mobilcégek jelenleg összesen 156 alapcsomag szerint számláznak ügyfeleiknek. A szolgáltatók szerint a díjcsomagok sokfélesége sokkal inkább előnyt jelent, mintsem bonyolult és átláthatatlan "tarifadzsungelt" -írja a Napi Gazdaság.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a magyarországi mobilszolgáltatók díjcsomagjai közül mintegy 91 kifutó konstrukció, amelyekre új megrendelést már nem fogadnak a mobilcégek, további 68 különböző díjszabás azonban bármikor elérhető a szolgáltatóknál. A Pannonnál jelenleg 21, a T-Mobile-nál 30, a Vodafone-nál 17 alapcsomag érhető el, ám a különböző ügyfélkedvezmények miatt ennél jóval több konstrukció szerint fizethetnek az ügyfelek a mobilszolgáltatóknak.
A díjcsomagok számát részben magyarázza, hogy az egyes előfizetési konstrukciók megszüntetésekor a szolgáltatók az ügyfelek megtartása érdekében nem zárják le kifutó csomagjaikat. A meglévő díjszabásokat pedig csak akkor vezetik ki, ha az azokkal kapcsolatos ügyféligény marginálissá válik, ez azonban meglehetősen ritkán fordul elő - tudta meg a Napi T-Mobile-tól.
Az ügyfeleket az egyes díjcsomagok kivezetésekor sem sorolják át automatikusan másik tarifacsomagba - szögezte le a Napi kérdésére a Pannon. A társaság a díjkonstrukció megszüntetésekor felajánlja az előfizetőnek, hogy egy másik csomagra, szolgáltatásra válthat. Amennyiben egy megszűnő díjcsomag helyett felajánlott lehetőségek egyike sem felel meg az ügyfélnek, úgy lehetőség van az előfizetői szerződés felmondására - közölte a Vodafone.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Megrázó gázai felvétel nyerte a World Press Photo fődíját – képek
- Navracsics Tibor elárulta, mi lesz a magyar EU-elnökség fő vitatémája
- Cristiano Ronaldónak be kell érnie fél pénzzel
- Lezuhant egy motoros a cirkuszi halálgömbről Győrben
- Zebra költözik az Astoriára – mutatjuk, hol
- Részben az is felelős, akinek a portáján szúnyog van - ezt tehetjük, és ezt teszi a katasztrófavédelem