Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A lapostévék, illetve mobil telefonok kitűnő forgalmának köszönhetően igen jó negyedévet zárt 2009. végén a Samsung.
A december 31-ével lezárult negyedévben a Samsung adózás utáni eredménye 2,7 milliárd dollárra emelkedett. A minap közzétett jelentés szerint közel 11 millió lapostévét adott el a cég az utolsó három hónapban, ezzel a világ első gyártójává lépett elő, akinek sikerült átlépnie a bűvös 10 milliós határt.
A televíziók mellett a mobiltelefonok iránti kereslet is kedvezően alakult: 69 millió készüléket adtak el ez idő alatt, amely 16 százalékkal haladta meg az előző év hasonló időszaki forgalmát. A teljes 2009-es év során összesen 277 millió maroktelefon fogyott.
Ami a jövőt illeti, a Samsung bízik benne, hogy 2010-ben is folytatódni fog a fellendülés, és tovább emelkedik a lapostévék, mobiltelefonok, valamint a laptopok iránti kereslet.
A Samsung egyébként a világ legnagyobb lapostévé, és a második legnagyobb mobiltelefon gyártója, közvetlenül a finn Nokiát követve a rangsorban.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


