Péntek délután 3-kor hatalmas akcióval várják a vendégeket az ország összes McDonald's éttermében: 100 percen keresztül 100 forintba kerül a sajtburger. A különleges leértékelés apropóját az adja, hogy ma nyílik Győr határában a hálózat századik magyarországi étterme.
A kedvezményes akció az ország összes McDonald's éttermére érvényes.
A 100 forintos sajtburgerből legfeljebb 3 darabot vásárolhat, aki ma délután 15.00 és 16.40 között beáll -a várhatóan meglehetősen hosszú- sorba. Az ajánlat csak az egyedi szendvicsekre vonatkozik, menükre és más kedvezményes ajánlatokra nem.
Az akció 16.40-kor a kasszák előtt várakozó sor lezárásával ér véget, azaz aki 16.40-kor beáll a sorba, még jogosult az ajánlat igénybevételére. A különleges leértékelés abból az alkalomból kerül megrendezésre, hogy ma nyílik Győr határában az ország századik McDonald's étterme.
A McDonald's-nak nem ez az első ilyen kampánya: 2008 májusában az első magyarországi Meki nyitásának 20. évfordulóját retro ebédszünettel ünnepelte a cég: 43 forintért árulták a Big Mac szendvicset. Akkor az ár kellően vonzónak bizonyult, hiszen a délelőtt folyamán már a Váci utcán kígyózó sorok várták az étterem ünnepélyes újranyitását.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza