Ezerötszáznál is több állásajánlatot kínálnak a vállalatok, valamint a munkaerő-közvetítő cégek a ma kezdődő Karrierexpón. A Budapesti Corvinus Egyetem állásbörzéjén CV-ambulancia is működik, itt önéletrajz írási tanácsokkal várják az érdeklődőket -írja a Világgazdaság.
Egy brit felmérés szerint a középkorú pályázók körében egyre gyakrabban fordul elő, hogy valótlanságot állítanak az önéletrajzukban. Tíz pályázóból hat legalább egyszer már blöffölt a pályázati anyagában, valamint emelkedett azok száma is, akiknek eleve ellentmondásokat tartalmaz a CV-je.
Hazánkban a fokozódó munkaerő-piaci verseny következtében többen folyamodnak az önéletrajzuk kozmetikázására. Közrejátszhat még az is, hogy az előző munkahelyen megromlott kapcsolat miatt nem kaphat a pályázó megfelelő referenciát. Több álláskereső azt írja, hogy jelenleg van munkája, az interjún pedig kiderül, hogy már régen elbocsátották.
Óvatosan bánjunk az önéletrajzunkkal, mert a profi felvételiztetők két-három keresztkérdéssel, valamint rövid teszteléssel hamar rájönnek az ellentmondásokra és hiába akartuk magunkat jobb színben feltüntetni, az állást más valaki kapja majd meg.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








