A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
Az Európai Unió lakosságának 7 százaléka szenved krónikus depressziótól. Magyarországon ez az arány 4,9 százalék, de a női népesség körében már jóval több, 6,5 százalékos a betegségben szenvedők megoszlása.
Az Európai Unió lakosságának 7 százaléka szenved krónikus depressziótól - derül ki az Eurostat legfrissebb jelentéséből. A tagországok közül Írországban a legrosszabb a helyzet, ott ugyanis a teljes népesség 12 százaléka érintett, de ugyancsak kétszámjegyű átlagot tud felmutatni Portugália, Németország és Finnország is. Ezzel szemben Csehországban, Cipruson, Bulgáriában és Romániában a teljes lakosság körében négy százaléknál is alacsonyabb volt a betegek aránya.
Magyarország a teljes lista alsó harmadában helyezkedett el a 2014-es adatok szerint, ami szám szerint azt jelenti, hogy a magyar népesség 4,9 százaléka szenvedett krónikus depresszióban. Ha azonban nemek szerint is elemezzük az adatokat, akkor kiderül, hogy a nők sokkal veszélyeztetettebbek hazánkban, mint a férfiak.
A statisztikákból kiolvasható ugyanis, hogy még a hazai női népesség 6,5 százaléka szenved a krónikus depressziótól, addig a férfiaknál "csak" 3,1 százalék volt az arány.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








