Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Becslések szerint 250 ezer autós mondta fel decemberi határidővel kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását (kgfb), nekik már csak két napjuk van az új biztosítás megkötésére - hívja fel a figyelmet keddi cikkében a Népszabadság és a Népszava.
A Népszava szerint az új szerződés megkötését elmulasztó autósok vagy azok, akik a megbízásról szóló visszajelzést nem kapják meg, január elsejétől fedezet nélkül maradnak, és a súlyos kockázat vállalásán túl a normál díj többszörösét lesznek kénytelenek utólag megfizetni. Az első díjrészlet befizetésének esedékessége január elseje, melyet az ügyfeleknek az esedékességtől számított maximum 60. napig van lehetőségük rendezni. Ennek elmulasztása esetén a biztosítóknak díjnemfizetés miatt törölniük kell a szerződést. Érdemes ügyelni arra, hogy a befizetendő díj 30 százalékkal magasabb, mint a kalkulált, hiszen a biztosítók kötelesek kiszámlázni a törvény által előírt baleseti adót is - írja a Népszava.
A Népszabadság szerint tíz éve nem kötötték újra olyan kevesen kötelező biztosításukat az őszi kampány során, mint az idén, mert az így elérhető megtakarítás nem volt elég vonzó. Az éves átlagdíj - beleértve a magasabb díjú tehergépjárműveket, vontatókat, buszokat is - alig valamivel haladta meg a 20 ezer forintot szeptember végén. A személyautók átlagdíja éves szinten nem volt több 13-14 ezer forintnál. Az autósok zöme már a novemberi felmondással egy időben intézkedett új szerződése megkötéséről, mintegy 10-12 ezren lehetnek, akik erre csak decemberben kerítenek sort.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








