Folyamatosan nő a Quaestor-kötvényesek körében az elégedetlenek száma.
Ez lesz a jövő? Egyre többen használják ezeket a digitális megoldásokat
Egy friss, a digitális fogyasztói szokásokat vizsgáló tanulmány szerint az elmúlt három évben másfélszeresére nőtt az online biztosítói fiókot használók aránya, és a 15-59 éves internetfelhasználók közel harmada kezeli biztosítását online fiókban, míg a mobil eszközökön internetet használók ötöde használ valamilyen biztosítói applikációt.
A legtöbben díjfizetésre (44%), személyes adatok módosítására (32%) és dokumentumigénylésre (29%) használják az online ügyintézési felületet. Egyre többen részesítik előnyben az online csatornákat kárügyintézéskor is: a 15-59 éves internetezők 31 százaléka élne az online kárbejelentés lehetőségével.
A változó ügyféligényekhez alkalmazkodva, a gyors, egyszerű és kényelmes kárrendezés érdekében az Allianz két új digitális szolgáltatást tett elérhetővé ügyfeleinek.
Lakáskárok ügyintézése élőben, mobilról
Az élő videós kárbejelentéshez az ügyfeleknek egy, Android és iOS rendszeren is futó, Allianz ConnX néven elérhető alkalmazást kell letölteniük okos eszközükre. Az alkalmazás technológiai hátterét a SigthCall biztosítja. Az alkalmazás letöltését követően az ügyfelek egyedi linket kapnak SMS-ben vagy e-mailben, és ennek segítségével indíthatják el az élő videó kapcsolatot a kárfelvételhez. Az új szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek mobiltelefonjukról is bejelenthetik kárukat és néhány egyszerű lépésben, élő kapcsolat során oszthatják meg a káreseményről készült felvételeket a kárszakértővel, aki azokat elmenti és az elektronikus káraktához csatolja.
Nemzetközileg már több leányvállalat alkalmazza sikeresen a videós szolgáltatást a kárfelmérések során (Spanyolország, Németország, Brazília, Kolumbia, Argentína), az Allianz Hungária vállalatcsoporton belül azonban elsőként vezette be a közép-kelet-európai régióban az új digitális megoldást.
TÍZEZREKET SPÓROLHATSZ BANKVÁLTÁSSAL!
A bankszámla mindennapi életünk része. A munkabér, nyugdíj, ösztöndíj jellemzően bankszámlára érkezik. Segítségével kényelmesen intézhetjük a pénzügyeinket, akár otthonról is. Ahhoz azonban, hogy bankszámlád valóban azt nyújtsa, amire szükséged van, körültekintően kell választanod. Mielőtt kiválasztanád bankszámládat, nézz szét a Pénzcentrum megújult bankszámla kereső kalkulátorában! Állítsd be a személyes preferenciáidat, és versenyeztesd a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen a megalapozott döntés a Te érdeked! Egy testre szabott bankszámlával a költségeken is rengeteget spórolhatsz! (x)
Gépjármű-kárstátusz azonnal
A vállalat másik új megoldása, az online kárstátuszkövető alkalmazás pedig a gépjármű-kárbejelentések, ezen belül a Casco kárbejelentések még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy egyszerű lépésben. Először a telefonon vagy online, vagy ügynöknél történő bejelentést követően elindul a kárrendezési folyamat, majd az ügyfél egy személyre szabott linket kap, ahol a nap 24 órájában nyomon követheti kárügye alakulását. Ezt követően kerül sor a kárfelmérésre, és az ehhez szükséges dokumentumokat egyszerre töltheti fel az alkalmazáson keresztül az ügyfél. Ha megtörtént a gépjármű javítása a kárügy lezárul és az ügyfél az utolsó lépésben visszajelzést küldhet a kárügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatairól.
- mondta dr. Pápay Zoltán Szilárd, az Allianz Hungária Zrt. market menedzsment igazgatója.

A Pfizer leszállította az ígért vakcinamennyiséget: a második negyedévétől még több érkezik hazánkba
Az első szállítmány 2020. december 26-án érkezett Magyarországra.
HR Revolution 2021


