Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Szerda reggelig több mint 580 meteorológiai kárbejelentés érkezett az Aegonhoz a hétfői országos vihart követően. Az ügyfelek által becsült kárösszeg közel 93 millió forint, az átlagkár 159 ezer forint. A legtöbb bejelentés Budapestről és Siófokról érkezett. Ugyanezen esemény miatt 200 kárbejelentés érkezett a K&H Biztosítóhoz, azonban náluk a károk átlagértéke csak az 50 ezer forintot haladta meg.
A heves esőzéssel érkező viharos időjárás országszerte jelentős károkat okozott. A K&H Biztosító összegzése szerint kedd reggel óta 207 kárbejelentés érkezett a társasághoz. A károk becsült értéke összesen 10,3 millió forint, így az egy káreseményre jutó átlagos kár értéke több mint 50 ezer forint.
A K&H Biztosító adatai szerint 2017-ben eddig a viharokhoz, nagy esőzésekhez kapcsolódóan a lakás- és vagyonbiztosításokhoz köthetően összesen közel 4000 kárbejelentés érkezett, ezen belül a lakásbiztosításoknál átlagosan 47 ezer forint volt a tényleges károk értéke. A leggyakoribb káreset idén az eddigi tapasztalatok szerint a viharkár volt.
Az Aegon Magyarország adatai szerint elsősorban a fővárosban és a Balaton környékén okozott nagy károkat a hétfő éjszakai vihar. A legtöbb bejelentés Budapestről (118 db) és Siófokról (74 db) érkezett a biztosítóhoz. Szerda reggelig összesen több mint 580 meteorológiai kárt jelentettek az ügyfelek, de a biztosító szakemberei számítanak rá, hogy ez a szám emelkedni fog. A károk többsége viharkár (283 db), de sok a jégverés (96 db) és a felhőszakadás (70 db) miatti bejelentés is.
Az ügyfelek által becsült kárösszeg közel 93 millió forint, az átlagkár 159 ezer forint.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








