Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
A Pénzcentrum korábban már írt a használatalapú casco biztosításokról. Akkor ez a konstrukció csak a Posta biztosítónál volt elérhető, mostanra viszont már az Aegon hasonló megoldása is elérhető az autósoknak.
Gyökeres változásokat hozhat a magyarországi biztosítási piacon az Aegon Magyarország most bevezetett, smartCASCO nevű terméke.
A Posta biztosító termékénél egy plusz (kb. 8 ezer forintért beszerezhető) berendezésre volt szükség, míg az Aegon biztosításához szükséges adatokat az okostelefonunk küldi el a biztosítónak. További különbség, hogy míg a Posta terméke folyamatos védelmet biztosít, addig az Aegon cascojánál nekünk kell bekapcsolni a szolgáltatást, amikor a volán mögé ülünk, így amíg az autónkat nem használjuk, jóval alacsonyabb díjat fizethetünk.
A Posta telefonos alkalmazásához hasonlóan a kiegészítő szolgáltatások széles köre választható itt is, valamint ezek szükség szerint be- és kikapcsolhatók: ha poggyászbiztosítást, vagy kisállat biztosítást is szeretne az ügyfél, azt nem szükséges a szerződés teljes tartamára igénybe venni, hanem elég csak akkor bekapcsolnia, amikor arra ténylegesen igényt tart. Mindemellett az alkalmazás segítségével az ügyfél pontosan nyomon követheti, hogy mennyit közlekedett az autóval.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A használat alapú casco révén egyébként komoly költségmegtakarítást is el lehet érni: a modellszámítások azt mutatják, hogy a konstrukcióval elért árelőny akár több mint 50 százalékos is lehet a piacon elérhető standard változatokhoz képest. Egy Budapesten használt, öt éves, 1.4-es, benzines Opel Astránál - heti 4 óra vezetést feltételezve - 10 százalékos, minimum 50 ezer forintos önrész mellett 53 357 forint a smartCASCO díja egy éves időtartamra számolva, miközben az összehasonlító oldalak kalkulációi alapján a standard konstrukciók díja évi 90 ezer forinttól indul. Hasonló paramétereket feltételezve egy révfülöpi telephelyű, nyolc éves Skoda Octavia smartCasco díja pedig 30 ezer forint alatti - szintén egy éves időtartammal számolva -, miközben a klasszikus konstrukciónál 50 ezer forint körül érhető el a legkedvezőbb ajánlat.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








