Még néhány nap maradt a spórolásra, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampánya november végéig tart.
Bár a múlt novemberben kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást váltók száma 10%-kal elmaradt az egy évvel korábbi kampányban átkötők számától, a társasági adatok alapján az 1 millió 320 ezer ügyfél közül a ténylegesen biztosítót váltók száma először haladta meg az egymilliót - írja a Napi Gazdaság. A 2010-es kgfb-kampányban az egy évvel korábbi 35% helyett mindössze az új szerződések 23%-át kötötték vissza az autótulajdonosok korábbi biztosítójukhoz.
A 2009 novemberében futó kampány során a biztosításukat olcsóbb díjért korábbi cégükhöz visszakötő közel 515 ezer ügyfél a teljes váltó állomány 35%-át tette ki, addig a tavalyi kampányban a lap számításai szerint a korábbi biztosítóihoz visszakötő ügyfelek száma 300 ezer körül lehetett, ami az új biztosítási kötvényt kitöltők 23%-a.
Szakértők szerint épp a visszakötések arányának csökkenése okozhatta a váltók számának előzetesen várt növekedésének elmaradását, amit az indokol, hogy a klasszikus kampány elmúltával egyre több társaság alkalmaz akkora mértékű kampánykedvezményeket, amelynek nyomán a biztosítottak felvállalnák a visszakötéssel járó ügyintézést - ha már úgyis a régi biztosítónál akarnak maradni.
Az e-gfb termékkel piacra lépő Allianz volt az, amelyik ismét jelentősen átmozgatta a saját ügyfélkörét, bár a korábbi 50%-kal szemben tavaly már csak a visszakötők harmada volt allianzos. A korábbi egyharmadhoz képest viszont 50% fölé nőtt azok száma, akik más biztosítótól vándoroltak az Allianzhoz.
Korábban: KGFB: Jelentettek a biztosítók, összesített a PSZÁF
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








