Minden harmadik átszerződő az Allianz ajánlatát választotta! Sikeres évet zárt az Allianz csoport, amit a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány 200 ezer szerződése és az Allianz bank 37 fiókból álló hálózatának százezres ügyfélbázisa is méltán bizonyít - szögezte le a pénzintézet felső vezetése. A recesszió kedvezőtlen hatásait a 2008-as év eredményei még nem igazán tükrözik, ezért az Allianz 2009-ben finomhangolással reagál a piac legapróbb rezdülésére is.
A válság októberben érte el hazánkat ezért óvatosan kell bánni az éves adatokkal, a negyedik negyedévet pedig külön kell értékelni. Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató megállapította, hogy a pénzügyi szolgáltató szektor minden szereplőjének új kihívásokkal kell szembenézni az idei évben és várhatóan még 2010-ben is. Az elnök sikeresnek ítélte a csoport összteljesítményét, miközben kiemelte az életbiztosítási üzletágat, a gépjármű szegmens teljesítményét és a banki szolgáltatások terén elért eredményeket.
Dr. Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes számolt be a felelősségbiztosítási kampány eredményeiről. Az Allianz a kgfb kampánnyal párhuzamosan egy lakossági ügyfélszerzési kampányt is futtatott. Ennek keretében ügyfélközpontú keresztkedvezményeket kínált, aminek sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint a 200 ezer új felelősségbiztosítási szerződés mellé közel ezzel megegyező számban kötött egyéb Allianz termék értékesítése.
Az egymillió körüli piaci várakozásokkal ellentétben körülbelül 600 ezren döntöttek a biztosítóváltás mellett, akik közül minden harmadik az Allianz ajánlatát fogadta el. Ez a teljesítmény az elmúlt évek kampányait figyelembe véve is példátlannak tekinthető. A szolgáltató ugyanakkor kivonulni látszik a tehergépjárművek, a kamionok és a nyerges vontatók szegmenséből és elsősorban a 28-40 év közötti személygépkocsival rendelkező lakossági ügyfélkörre tette át a célkeresztjét.
A MÁV-ÁBE korábbi nyomott árazása rendkívül gazdaságtalanná tette a szállítmányozási flották csoportos biztosítását, a tönkrement biztosító által okozott veszteségeket a piacon működő társaságok még jó ideig közösen nyögik. A fiatal középkorú ügyfélkör ugyanakkor a fogyasztói társadalom egyik kiemelt fontosságú korosztálya, az Allianz a biztosítási és a banki termékek értékesítése során is jelentős reményeket fűz ehhez a célcsoporthoz. A csoport portfólió összetétele 2009-re átalakult, a túl kockázatosnak ítélt elemek kikerültek, míg a rentábilis összetevők nagyobb hangsúlyt kaptak.
Az Allianz felismerte, hogy az ésszerű növekedés csak akkor tartható fenn, ha kilépnek az olyan célcsoportok biztosításából, amelyekről előre bizton állítható, hogy veszteséget fognak termelni a cég számára. A gazdaságilag nehéz időkben a pénzügyi stabilitás megőrzése az elsődleges, még más üzletágak eredményeinek a terhére is kerülni kell a tudatos veszteségbevállalást.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A vezető úgy véli, hogy a két hónapos kampány sikerein felbuzdulva hasonló lendülettel és lelkesedéssel kell folytatni a munkát az év többi hónapjában is, a többi termék értékesítése során stabil ügyfélkört kell kialakítani. Meg kell említeni, hogy a biztosítási kampány során 77 ezren felmondták a szerződésüket. Fontosnak tartják azonban, hogy a nettó 120 ezer fő körüli szerződéses állománynövekedést és a keresztértékesítés megfelelő eszközeit kihasználva az új ügyfélkört sikerüljön minél több szálon az Allianz csoport meglévő bázisához kapcsolni.
Százezer felett az Allianz Bank ügyfeleinek száma
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet