Sikeres évet zárt az Allianz csoport, amit a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány 200 ezer szerződése és az Allianz Bank 37 fiókból álló hálózatának százezres ügyfélbázisa is méltán igazol - hangzott el az Allianz felső vezetése által tartott tájékoztatón.
Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató kiemelte, hogy a pénzügyi szolgáltató szektor minden szereplőjének új kihívásokkal kell szembesülni az idei és a 2010-es évben. Az elnök sikeresnek ítélte az életbiztosítási üzletágat, a gépjármű szegmens eredményeit és a banki szolgáltatások terén elért előrelépést egyaránt.
Dr. Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes beszámolt a felelősségbiztosítási kampány eredményeiről. Az Allianz a kgfb-kampány során ügyfélközpontú keresztkedvezményeket kínált, aminek sikerét bizonyítja, hogy a 200 ezer új szerződés mellé közel ezzel megegyező számú egyéb Allianz terméket is értékesítettek. A szolgáltató kivonulni látszik a tehergépjárművek, a kamionok és a nyerges vontatók szegmenséből és elsősorban a 28-40 év közötti lakossági ügyfélkör kiszolgálásában erősítenek.
Dr. Farkas Ádám vezérigazgató értékelte az Allianz Bank teljesítményét. Farkas szerint várakozáson felüli eredménynek tekinthető, hogy a telített lakossági piacon két évvel az indulást követően már a százezredik banki ügyfelét köszönthette a pénzintézet. A jelenleg működő 37 fiókos hálózatot legalább 10-15 egységgel kívánják bővíteni az előttünk álló időszakban. A válság ellenére a bank növekedési lehetőségei megmaradtak, bár a megváltozott piaci környezetnek megfelelően finomítani kellett a terveket.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- BL-elődöntő élőben: Borussia Dortmund–PSG 1-0
- Reptérfelújítás indul a Balatonnál - a nap hírei
- Nagy Márton: a társadalom elöregedése felpörgeti az egészségturizmust
- Egy rövid közleménnyel zárta le a bohócozásügyet a Magyar Jégkorong Szövetség
- Aláírták Schäfer András jövőjét a Bundesligában
- Illés Fannit komoly betegség hátráltatja, de boldog édesanyaként küzd az újabb olimpiai álomért