Díjcsökkentés, növekvő kedvezmények, azonos tarifák a régi és új ügyfeleknek, "olcsó benzint" kínáló bankkártya, egyszerűsödő tarifatáblák és akciós díjak. Ezek jellemzik az Allianz 2008-as kampányát.
Átlagosan 5 százalékos díjcsökkenést valósított meg a biztosító társaság a tavalyi tarifáihoz képest. Igaz van olyan ügyfélszegmens, ahol 1-6 százalékos díjnövekedésre lehet számítani.
Az átszerződések elkerülése miatt most egységes tarifát kínálnak a jelenlegi és a jövőbeni ügyfelek számára, csökkentve ezáltal az adminisztrációs terheket.
A piac közel felét uraló, 1,8 millió ügyféllel rendelkező Allianz a kampányidőszakban mindig jelentős veszteségeket volt kénytelen elszenvedni. Ezen próbálnak egyrészt változtatni a csökkenő díjakkal (igaz, csak a kampány ideje alatt), növekvő kedvezményekkel másrészt egy új értékesítési csatorna bevezetésével.
A kedvezmények közül, az Allianz Bank által kibocsátott, Autós Kártya névre hallgató Visa bankkártyát érdemes kiemelni, amellyel literenként a kutaknál 2-8 forintos (havi maximum 33 ezer forintig) kedvezményt lehet elérni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A másik jelentős lépés egy új csatorna bevezetése. Az AllianzDirect névre keresztelt online értékesítési vonalról van szó, amely hamarosan függő ügynökként tevékenykedik a hazai piacon. A bevezetéshez szükséges tapasztalatokat és tudásbázist az Allianz New Europe biztosítja, amely Cseh- és Lengyelország után hazánkban is bevezeti az AllianzDirect szolgáltatást is. Az új direkt értékesítési csatornán a jövő év elejétől casco, lakás- és utasbiztosítás is köthető lesz.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre
- Ünnepi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Teljes a patthelyzet a bécsi repülőtéren
- Kiderült, mikor választják meg az új Nemzet Színészét
- Nestlé-vezérigazgató a Boci csoki eladásáról: nincs miért aggódni, marad a megszokott, kiváló minőség
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró