Egy autótolvaj bemutatta, hogyan lehet ellopni egy méregdrága Range Rovert mindössze néhány másodperc alatt.
Országosan picit többen támogatják azt, hogy kvázi autómentes maradjon a Lánchíd. Budapesten pedig fej fej melletti eredmény született egy reprezentatív felmérés alapján. A főpolgármester szerint sbevált az új forgalmi rend, de a budapestieknek kell döntenie arról, hogy végül hogyan szeretnék használatba venni a hidat.
Utolsó fázisába ért a Lánchíd felújítása, amelyen a múlt év végétől a buszok és a kétkerekűek mellett a taxik is átmehetnek – szemben a korábbi gyakorlattal, amikor minden autós ráhajthatott a hídra. Karácsony Gergely főpolgármester szerint bevált az új forgalmi rend, de szerinte a budapestieknek kell döntenie arról, hogy melyik változat legyen érvényben a jövőben. Arról szól a dolog, hogy az autósok használhatják-e vagy sem.
A magyarok eléggé megosztottak a kérdésben - ez derül ki a Pulzus Kutató Totalcar megrendelésére készített reprezentatív országos felméréséből, mely május 31. és június 1. között készült ezer 18 év feletti ember megkérdezésével. Az összesített végeredmény szerint a válaszadók 46 százaléka a mostani megoldás megtartása mellett van, 37 százalékuk ugyanakkor visszaengedné az autóforgalmat a hídra. 17 százalékuk nem adott választ a kérdésre.
A legközvetlenebbül érintettek, a budapestiek körében erős megosztottság látható. A megkérdezettek 46 százaléka szerint mehetnének az autók a hídon, 48 százalékuk szerint nem. A nem Budapesten élők esetében is többségben vanak azok, akik autómentesen hagynák az átkelőt. A nők 44 százaléka szerint a jelenlegi helyzet oké, a férfiak körében 49 százalék van ezen a véleményen. Az autók visszaengedését 37-37 százalékuk tartja célravezetőnek. Ebből adódik, hogy a nők körében kicsit magasabb azoknak az aránya, akik nem foglaltak állást.
A korosztályok szerinti bontás alapján az látszik, hogy leginkább a fiatalok - 18-39 évesek - örülnének a mostani gyér forgalomnak, 49 százalékuk ezt szeretné. Ugyanezt támogatná a középkorúak - 40-59 évesek - 45 százaléka, a 60 éveseknél pedig 43 százalékos a táboruk. A végzettség szerinti szavazatok alapján jelentős eltérések vannak. Miközben a diplomások körében a többség, tízből hatan meghagynák az autómentességet, az alapfokú végzettséggel rendelkezők csak a 42 százaléka osztja ezt az állaspontot, 41 százalékuk azonban autópárti.
Új filléres kínai népautó tarolhat Magyarországon: áprilisban jelenik meg, mindent boríthat a piacon
Az MG Motor kínai autógyártó cég nagy sikereket aratott Angliában a kisautó MG3-mal. A friss generáció elérhető lesz Európa többi részén is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek
- Karácsony Gergely: Vitézy Dávid a Fidesz főpolgármester-jelöltje
- Az Integritás Hatóság hat ügyben indított újra korábban lezárt nyomozást
- Útzár az M3-ason, két baleset is volt
- Már nem mutogathatja magát a rákospalotai szatír
- Izrael megölte a Hamász egyik magas rangú katonai vezetőjét