A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A Nyugat-Európából hazatérő vendégmunkások és a nyaralók miatt torlódás alakult ki több Csongrád megyei határátkelőhelyen szombat délelőtt - tájékoztatott a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője.
Szabó Szilvia elmondta, a teljes kapacitással üzemelő röszkei autópálya-határátkelőhelyen a személygépkocsiknak mindkét irányban három-, az autóbuszoknak egyórás a várakozás.
Az ásotthalmi közúti határátkelőhelyen kifelé két-, befelé egyórás sorra számíthatnak az utazók, a röszkei közúti határátkelőhelyen egy-egyórás a sor mindkét irányban. Szintén egyórás a várakozás a Csanádpalotai autópálya-határátkelőhelyen a kilépő és a belépő oldalon is - tudatta a százados.
A gyorsabb határátlépés érdekében az utazók Szerbia felé választhatják a kisebb átkelőket, ahol nincs érdemi várakozás. A Románia felé tartóknak érdemes a nagylaki vagy a kiszombori átkelő felé kerülniük - javasolta a szóvivő.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








