A Pénzcentrum 2025-ös autótesztjei a belépőszintű kisautóktól az elektromos és hibrid SUV-okig átfogó képet adtak arról, mit tudnak valójában az új modellek a mindennapokban.
Több mint 9 millió forintnak megfelelő euróért árulja a román adóhivatal Ceausescu egykori terepjáróját, de egyelőre senki nem vette meg. Pedig egy veterán autó nem rossz befektetés, pláne ha hírhedt tulajdonosa volt korábban.
Az egykori román diktátor, Nicolae Ceausescu állítólag senkinek sem adta át a kormányt, rajta kívül senki sem vezethette ezt a járgányt. A kizárólag saját használatra készült gépkocsi az elnök halála óta egy lepusztult csűrben várja új gazdáját - számolt be a Bors.
A ma már veterán autónak számító Aro Specialt egy üzletembertől koboztak el és most 29 ezer euróért adná el a román adóhivatal.
A terepjáróba bőrülések vannak és nyitható a teteje. 1977-es évjáratú, szürke, 2500 köbcentiméteres és összesen 72 453 kilométert tett meg. A hírek szerint ugyan bíztak a gyors sikerben, de egyelőre senki nem vette meg, sőt még érdeklődő sem nagyon akadt.
Befektetésnek sem rossz?
Manapság nehéz olyan megtakarítást választani, ami rövid, vagy középtávon is busás haszonnal kecsegtet. Az oldtimer gépkocsik, különösen az alacsony sorozatszámban gyártott versenyautók viszont remek befektetési lehetőséget rejtenek.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az elmúlt 10 évnek a veterán luxusautók voltak a legkiemelkedőbb befektetési formái 282 százalékos növekedéssel. Ehhez képest a numizmatikai érmék piaca 182, a boroké 147, az ékszereké 125 százalékos növekedést könyvelhetett el tíz év alatt, míg az antik bútorok és a kínai kerámiák vesztettek is az értékükből - írta korábban a Portfolio.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








