A Nissan Motor jelentős, 14,5%-os csökkentéssel módosította éves működési nyereség-előrejelzését.
A környező országok közül Magyarországon a legdrágább autót vásárolni - írja a Világgazdaság.
A környező országok üzembehelyezési költségeit és az autó vásárlását megvizsgálva azt láthatjuk, hogy Magyarországon a legdrágább az autóvásárlás:
- Egy átlagos autó üzembe helyezési költségei nagyjából 140 ezer forintba kerülnek.
- Az áfa nálunk a legmagasabb, egy 15 ezer euró (nagyjából 4,7 millió forint) értékű autó áfája nálunk 1,25 millió forint, míg a környező országokban 1 millió forint alatti.
Összességében tehát hazánkban nagyjából 1,4 millió forint a kezdeti költsége egy fent leírt átlagos autónak, míg a környező országokban nem éri el az 1 milliót sem.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani