Az osztrák síterepek napijegy árai új rekordot értek el, egyes prémium helyszíneken már 80 euró feletti összegeket kell fizetni.
A magyarok körében már most 12 százalékkal nőtt az autóbérlések száma a nyári foglalások és előjegyzések alapján a tavalyi év azonos időszakához képest. A leggyakrabban Olaszországban és Spanyolországban van szükségünk bérautóra - derült ki egy online bérautó-foglaló oldal nyári foglalási statisztikáiból.
Idén 10 százalékkal többet költünk autóbérlésre nyaraláskor, mint tavaly. A legkelendőbb hónapok a június és a július voltak - a magyarok többsége ilyenkorra időzíti a vakációhoz szükséges autóbérlést. Az eddigi nyári foglalások és előjegyzések alapján már most 12 százalékkal bővült a magyarok körében a bérautó-foglalások száma - írja közleményében az autokolcsonzes.hu.
A leggyakrabban a gazdaságos, négyajtós, dízelmotoros gépjárműveket keressük.
- tette hozzá Árok Bianka, a portál kommunikációs vezetője.
Hopp és kopp
A szomszédos európai országokhoz viszonyítva is előkelő helyen állunk a nyári autóbérlési statisztikák szerint, mivel a régióban Magyarországról érkezik a harmadik legtöbb foglalás. Az autókölcsönzések számosságát tekintve csak az osztrákok és a lengyelek előznek meg minket, viszont ha az autóbérlésre fordított költségeket nézzük, akkor már más a helyzet.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Még mindig szívesen választjuk úti célként a katalán vidéket, a leggyakrabban Málagában, Barcelonában és Milánóban vesszük át, a körutazáshoz szükséges bérautót. A top 5 listában van még Lisszabon és Szicília egyik legnépszerűbb városa, Catania is. Spanyolország és Olaszország mellett az amerikai autóbérlés a leggyakoribb nyáron is.
Autóbérlés szempontjából top 5 ország a magyarok körében, sorrendben:
- Olaszország
- Spanyolország
- Amerikai Egyesült Államok
- Egyesült Királyság
- Németország
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








