A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Rácsok mögé kellett vonulnia Olaszországban egy 94 éves adócsalónak - közölte a Corriere della Sera című helyi lap.
Idős kora ellenére a férfit az egyik firenzei börtönbe szállították, ahol meg kell kezdenie a kiszabott büntetésének letöltését. Az illetékes bíró elutasította, hogy egészségügyi okokból a büntetést végrehajtását elhalassza, vagy azt háziőrizetre változtassa, ahogy erre egyébként a 70 évesnél idősebb bűnelkövetőknél lehetőség van az olasz törvények szerint.
Az egykori vállalkozót 2010-ben marasztalták el csődbűntett és egyéb adóvétségek miatt. A férfi 4 év 8 hónap börtönbüntetést kapott, amely ítéletet tavaly megerősítettek fellebbezését követően. Luca Bellezza ügyvéd a Corriere della Serának elmondta, hogy védence kegyelemért fordult az igazságügyi hatóságokhoz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








