A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Bár a nyugat-európai sajtó szerint a budapesti az egyik legolcsóbb karácsonyi vásár, sok magyar látogató valószínűleg igencsak drágának találja a Vörösmarty téren felállított pavilonok kínálatát. A Pénzcentrum.hu megnézte, mennyibe kerül a sült kolbász, a forralt bor, vagy épp a kürtőskalács a legnépszerűbb magyar karácsonyi vásárban.
Több nemzetközi felmérés is arról számolt be az elmúlt hetekben, hogy mennyire olcsó Magyarországon tölteni az adventi időszakot, vagy hogy milyen jó ár/érték arányú a budapesti karácsonyi vásár.
Az angol Daily Mail című lap nemrég 12 európai város karácsonyi vásárát rangsorolt az ottani árak, a szállás és a repülőjegy-ár alapján. Tavaly Tallinn volt az első, idén viszont Budapest győzött.

A brit posta idei karácsonyi vásári barométere szerint Budapesten igen kedvezőek az árak egy karácsonyi vásári hétvége eltöltéséhez. Rendkívül jó áron lehet például kávét vásárolni, de a forralt bor is az olcsóbbak közé tartozik.

Természetesen a Pénzcentrum.hu is megnézte, valóban ilyen alacsonyak-e az árak a Vörösmarty téren. Mi azonban nyilvánvalóan nem a tehetős brit turisták, sokkal inkább a magyar átlagvásárló szemszögéből figyeltük az élelmiszer-árakat. Nos, talán senkinek nem okozunk nagy meglepetést, ha azt mondjuk: idén is drágasággal találkoztunk. Tegyük hozzá rögtön, hogy az árakba a környezetet, a hangulatot, egyszóval az élményt is beleszámolhatjuk - így pedig már érthetőbb, miért kerül 1 500 forintba egy kürtős kalács.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Az évé végéig nyitva tartó vásáron egyébként népművészeti termékek széles spektruma kerül bemutatásra úgy, mint bőrből, csontból készült használati tárgyak, kerámiák, kékfestés technikával készült textíliák, nemez termékek, kézzel készített ékszerek. A négy hetes programsorozat időszakában mindenki megízlelheti az ünnepek időszakában Magyarországon fogyasztandó hagyományos ételeket, italokat is.

Szórakoztató, a karácsonyi hangulat jegyében kialakított programokkal várják a látogatókat: egyik színpad a Gerbeaud ház előtt, a másik a Váci utca sarkánál. Képviselteti magát a népzene, a jazz, az utcazene, a világzene, de lesznek bábelőadások és táncházak, melyek egyaránt megszólítanak kicsiket, nagyokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








