Január 1-től megszünteti a csererendszerű patronok árusítását a Liss Kft. - derül ki a vállalat honlapján kihelyezett tájékoztatóból. A jelenlegi csererendszerű patronokat 2018. március 31-ig vásárolják vissza az értékesítőhelyeken. Ez azt jelenti, hogy jelenlegi formájukban eltűnnek a magyar háztartásokból a szóda- és habpatronok. Aggódni természetesen nem kell, az eldobható patronok forgalmazása nem szűnik meg.
Jelentős változtatásra szánta el magát a Liss Patrongyártó, Töltő és Forgalmazó Kft. A jól ismert, jelenlegi csererendszerű patronokat már csak december 31-ig értékesíti a vállalat. A cég honlapján elhelyezett tájékoztató szerint a patronnal készített szódavíz tradíciója közel 100, míg a habpatroné 50 éves múltra tekint vissza.
A csererendszeres termékeket felváltó újabb, egyszer használatos patronok gáztöltete nagyobb lesz (6 g helyett 8 g), illetve biztonságosabb zárást is ígér a gyártó. A visszaváltható, 10 darabos doboz jelenleg 326 forintba, míg az 5 darabos habpatron 316 forintba kerül. Ezzel szemben az új típusú patronok dobozonkénti ára 999 forint lesz a szódapatron, és 1290 forint a habpatron esetében. Ez azt jelenti, hogy a régi technológia lecserélődése jelentős áremelkedéssel is jár.
A változással kapcsolatban megkereste a Liss Kft-t a Magyar Konyha, akiknek Bakó Éva, a cég marketing-reklámvezetője elmondta, hogy az 1990-es évektől egészen mostanáig csökken a patronvásárlási mennyiség. Ennek következtében a csererendszerű patronok gyártása gazdaságtalanná, egyúttal fenntarthatatlanná vált. Mindezek következtében a több mint 50 éves múlttal rendelkező csererendszerű (betétdíjas) szóda- és habpatronok gyártását 2017. december 31-el megszüntetik.
A Liss döntése egészen biztosan sokakat érint azok közül, akik még rendszeresen vásárolják a csererendszerű patronokat, hiszen Magyarországon ők az egyik legismertebb szifon- illetve patrongyártó vállalat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom