Ha neked is a fröccs az egyik kedvenc hűsítő italod, semmi esetre se hagyd ki a Pénzcentrum mai kvízét: itt az idő, hogy megmutasd, mennyire...
Január 1-től megszünteti a csererendszerű patronok árusítását a Liss Kft. - derül ki a vállalat honlapján kihelyezett tájékoztatóból. A jelenlegi csererendszerű patronokat 2018. március 31-ig vásárolják vissza az értékesítőhelyeken. Ez azt jelenti, hogy jelenlegi formájukban eltűnnek a magyar háztartásokból a szóda- és habpatronok. Aggódni természetesen nem kell, az eldobható patronok forgalmazása nem szűnik meg.
Jelentős változtatásra szánta el magát a Liss Patrongyártó, Töltő és Forgalmazó Kft. A jól ismert, jelenlegi csererendszerű patronokat már csak december 31-ig értékesíti a vállalat. A cég honlapján elhelyezett tájékoztató szerint a patronnal készített szódavíz tradíciója közel 100, míg a habpatroné 50 éves múltra tekint vissza.
A csererendszeres termékeket felváltó újabb, egyszer használatos patronok gáztöltete nagyobb lesz (6 g helyett 8 g), illetve biztonságosabb zárást is ígér a gyártó. A visszaváltható, 10 darabos doboz jelenleg 326 forintba, míg az 5 darabos habpatron 316 forintba kerül. Ezzel szemben az új típusú patronok dobozonkénti ára 999 forint lesz a szódapatron, és 1290 forint a habpatron esetében. Ez azt jelenti, hogy a régi technológia lecserélődése jelentős áremelkedéssel is jár.

A változással kapcsolatban megkereste a Liss Kft-t a Magyar Konyha, akiknek Bakó Éva, a cég marketing-reklámvezetője elmondta, hogy az 1990-es évektől egészen mostanáig csökken a patronvásárlási mennyiség. Ennek következtében a csererendszerű patronok gyártása gazdaságtalanná, egyúttal fenntarthatatlanná vált. Mindezek következtében a több mint 50 éves múlttal rendelkező csererendszerű (betétdíjas) szóda- és habpatronok gyártását 2017. december 31-el megszüntetik.
A Liss döntése egészen biztosan sokakat érint azok közül, akik még rendszeresen vásárolják a csererendszerű patronokat, hiszen Magyarországon ők az egyik legismertebb szifon- illetve patrongyártó vállalat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








