Az országos nettó települési átlagkereset 474 ezer forint volt 2024-ben, mely 13,5 százalékkal bővült az előző évi 418 ezer forinthoz képest.
Megy ám a rongyrázás a Városligeti karácsonyi vásárban: bődületes mennyit kérnek egyetlen rétesért vagy perecért
Meglepően magas árakkal szembesülnek azok, akik kilátogatnak a Városliget melletti karácsonyi vásárba. Az árak itt is sokak szerint inkább külföldi turistákra, mintsem hazai látogatókra vannak szabva.
A Budapest Insider által a TikTokra feltöltött videó tanúsága szerint a Városliget melletti karácsonyi vásárban egy perec és egy rétes is 2000 forintba kerül, miközben 10 dekagramm bonbonért közel 5000 forintot kérnek el. A töltött káposzta ára 4900 forint, a hamburgerek pedig jellemzően 5000 forint körül mozognak.
Mint azt a videóban is megjegyzik, hasonló árszínvonal fogadja az érdeklődőket a Bazilika melletti karácsonyi vásárban és a Vörösmarty téren is, ahol azonban talán az emberek már megszokták, hogy az árakat a külföldi turisták pénztárcájához szabják.
Sokan azért is érzik túlzónak ezeket az összegeket, mert a Városliget környéke nem számít klasszikus belvárosi lokációnak. Ennek ellenére a vásárok árazása között érdemi különbség alig tapasztalható.
@budapest.insider ♬ Originalton - Budapest Insider
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








