Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával a Rohlik-csoport, a hazai Kifli.hu online szupermarket anyavállalata.

Valódi csúcsterméket akcióz a Lidl: roham indulhat a boltokba, mindenki ezeket fogja keresni
Háztartási sikertermékeket akcióz a Lidl, a The Pink Stuff tisztítószer mellett a Scrub Daddy termékei is kikerülnek a polcokra. Utóbbi vállalat az amerikai Cápák között legnagyobb sikertörténete, 13 évvel ezelőtt a milliárdos befektető, Lori Greiner 200 ezer dollárért szerzett benne 20 százalék részesedést, mára a szivacsóriás 250 millió dollárt ér.
Háztartási sikertermékeket akcióz csütörtöktől a Lidl, melyek között megtalálhatóak a hatékony szivacsok és tisztítószerek, amelyek elengedhetetlenek a mindennapi takarításban.
Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy otthonaink gyorsan és eredményesen szabaduljanak meg a makacs foltoktól és szennyeződésektől, ezáltal növelve a tisztaságot és az életminőséget. Emellett a közösségi médiában is nagy sikernek örvendenek, mivel elégedett felhasználók osztják meg tapasztalataikat, ami tovább erősíti a termékek iránti bizalmat és a márka hírnevét.
Rózsaszín, rengetegen imádják
A The Pink Stuff tisztítópaszta (850 g) 1 999 forintért érhető el, és univerzális tisztítóerejének köszönhetően konyhában, fürdőszobában és egyéb felületeken is kiválóan használható.
A The Pink Stuff tisztítószert egyébként egy brit cég, a Star Brands fejlesztette ki, amely már a 20. század közepe óta foglalkozik háztartási tisztítószerek gyártásával. A márka kezdetben elsősorban a helyi piacra szánt termékeket kínált, de a közösségi média térnyerésével a The Pink Stuff világszerte népszerűvé vált. A sikert nagyban elősegítette, hogy sok háziasszony és takarítási influenszer megosztotta a tapasztalatait a paszta kivételes folteltávolító erejéről, valamint arról, hogy milyen könnyedén varázsol csillogóvá szinte bármilyen felületet. Ez a „csodapaszta” néhány év alatt hatalmas rajongótábort szerzett, és ma már több országban is elérhető, köztük Magyarországon is.

A The Pink Stuff név mára egy egész termékcsaládot takar, amelyben a legismertebb a sűrű, rózsaszín paszta, de létezik folyékony tisztítószer, krém, szórófejes (spray) változat és speciális WC-tisztító is. A termékek fő erőssége, hogy a makacs zsírfoltokat, vízkövet és különféle lerakódásokat is hatékonyan eltávolítják, mégis kíméletesek a felületekkel. A The Pink Stuff tisztítószerei így a konyhától a fürdőszobán át egészen a szabadtéri grill tisztításáig sokoldalúan bevethetők, miközben jellegzetes rózsaszín megjelenésük miatt könnyen megkülönböztethetők más márkák termékeitől.
Az amerikai Cápák között legnagyobb sikertörténete
Hasonlóan hatékony a Scrub Daddy Tangerine tisztítópasta (500 g), amely szintén 1 999 forintba kerül, és narancsolajos formulájának köszönhetően különösen jól oldja a zsíros szennyeződéseket. Ha egy erőteljesebb tisztítószerre van szükség, érdemes lehet kipróbálni a Scrub Daddy Powererase Gel-t (160 g), amely 2 599 forintos áron kapható, és makacs foltok eltávolítására fejlesztették ki.
A Scrub Daddy Essentials szivacs (1 699 Ft) hőmérsékletérzékeny anyagból készült, így hideg vízben kemény marad a súroláshoz, míg meleg vízben puhábbá válik a kíméletesebb tisztítás érdekében. Ha extra erős súrolásra van szükség, a Scrub Daddy Eraser Daddy szivacs (2 db/csomag) lehet jó választás 2 499 forintért, amely tízszer erősebb tisztítóhatással rendelkezik a hagyományos szivacsokhoz képest. Emellett kapható a Scrub Mommy Original Pink szivacs is 1 699 forintért, amely kétoldalas kialakításával egyszerre nyújt hatékony súrolást és nedvszívó puhaságot.
A Scrub Daddy sikertörténete 2012-ben kezdődött, amikor Aaron Krause, az amerikai feltaláló és vállalkozó kifejlesztett egy különleges, hőmérsékletre érzékeny anyagból készült mosogatószivacsot. Eredetileg autóápoláshoz használt szivacsokon kísérletezett, míg rá nem jött, hogy a véletlenül létrejött, mosolygós arcformára vágott darab kiválóan alkalmas háztartási súrolásra is. A termék hamar népszerű lett a barátok és ismerősök körében, majd Krause úgy döntött, komolyabb szintre emeli az ötletét.
A márka akkor robbant be igazán a köztudatba, amikor 2012-ben megjelent a Shark Tank című amerikai televíziós műsorban (a magyarországi Cápák között ezen licenszen alapul). Krause prezentációja lenyűgözte a zsűrit, különösen Lori Greinert, aki végül üzleti megállapodást kötött vele. 200 ezer dollárt (mostani árfolyamon majdnem 77 millió forintot) invesztált a vállalkozásba - ennyi pénzért 20 százalékot szerzett a cégben, a befektetése pedig sokszorosan megtérült.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 616 989 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 141 676 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,88%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Scrub Daddy szivacs a műsor után rövid időn belül hatalmas sikert aratott: a vásárlók imádták a hideg vízben keményebb, meleg vízben puhább, mosolygós arccal ellátott szivacsot, amely nem karcolja a felületeket, mégis hatékonyan tisztít.
Azóta a cég jelentősen bővítette termékpalettáját, és ma már többek között Scrub Mommy, Eraser Daddy és különböző tisztítószerek is szerepelnek a kínálatban. A Scrub Daddy márka világszerte ismertté vált, és számos országban forgalmazzák a termékeit, köztük Magyarországon is. A vállalat sikere bizonyítja, hogy egy egyszerű, de nagyszerű ötlet – mely a megfelelő marketingtámogatással párosul – képes óriási üzleti sikert elérni, és mára a háztartási tisztítószerek és eszközök piacának egyik meghatározó szereplőjévé válni.
Később maga Lori Greiner is úgy fogalmazott, hogy a Scrub Daddy volt élete egyik legjobb befektetése. A csúcsmilliárdos 1 millió dolláros cégértéken szállt be 13 évvel ezelőtt. A vállalat értékét 2025-re 250 millió dollárra (kb. 96 milliárd forint) becsülik és a tavalyi évben a bevétel elérhette a 340 millió dollárt, azaz több mint 130 milliárd forintot.
Hogyan muzsikál Magyarországon a visszaváltási rendszer?
Az új visszaváltási rendszer bevezetése Magyarországon 2024 egyik legjelentősebb fenntarthatósági lépése volt, amely gyakorlatilag minden vásárlót érint. Az üveg-, műanyag- és fémdobozos italtermékekre kiterjesztett 50 forintos visszaváltási díj célja, hogy ösztönözze a lakosságot az italos csomagolások visszavitelére és az újrahasznosítás előmozdítására. Az automatizált visszaváltás bevezetésétől kezdve azonban megoszlanak a vélemények: sokak számára gördülékenyen működik, míg mások szerint még bőven van hová fejlődni, sőt sokan vannak azok is, akik egyenesen gyűlölik a rendszert.
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása éppen ezekre a kérdésekre kereste a választ: hogyan látják a rendszer működését a hétköznapi emberek? Mik a legnagyobb kihívások, és mely területeken tapasztalható előrelépés? A kérdőíves kutatás célja, hogy őszinte képet kapjunk a magyar lakosság tapasztalatairól és véleményeiről – függetlenül attól, hogy valaki aktívan használja az új rendszert, esetleg másra bízza a visszaváltási teendőket, vagy éppen elutasítja azt. Éppen ezért fontos, hogy a válaszadó ne akarjon megfeleni senkinek, csak őszintén mondja el a véleményét. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum oldalain fogunk beszámolni. Előre is köszönjük, hogy válaszaival segíti kutatásunkat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


