8 °C Budapest
Cleaning with yellow sponge

Valódi csúcsterméket akcióz a Lidl: roham indulhat a boltokba, mindenki ezeket fogja keresni

2025. február 19. 11:30

Háztartási sikertermékeket akcióz a Lidl, a The Pink Stuff tisztítószer mellett a Scrub Daddy termékei is kikerülnek a polcokra. Utóbbi vállalat az amerikai Cápák között legnagyobb sikertörténete, 13 évvel ezelőtt a milliárdos befektető, Lori Greiner 200 ezer dollárért szerzett benne 20 százalék részesedést, mára a szivacsóriás 250 millió dollárt ér.

Háztartási sikertermékeket akcióz csütörtöktől a Lidl, melyek között megtalálhatóak a hatékony szivacsok és tisztítószerek, amelyek elengedhetetlenek a mindennapi takarításban.

Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy otthonaink gyorsan és eredményesen szabaduljanak meg a makacs foltoktól és szennyeződésektől, ezáltal növelve a tisztaságot és az életminőséget. Emellett a közösségi médiában is nagy sikernek örvendenek, mivel elégedett felhasználók osztják meg tapasztalataikat, ami tovább erősíti a termékek iránti bizalmat és a márka hírnevét.

Rózsaszín, rengetegen imádják

A The Pink Stuff tisztítópaszta (850 g) 1 999 forintért érhető el, és univerzális tisztítóerejének köszönhetően konyhában, fürdőszobában és egyéb felületeken is kiválóan használható.

A The Pink Stuff tisztítószert egyébként egy brit cég, a Star Brands fejlesztette ki, amely már a 20. század közepe óta foglalkozik háztartási tisztítószerek gyártásával. A márka kezdetben elsősorban a helyi piacra szánt termékeket kínált, de a közösségi média térnyerésével a The Pink Stuff világszerte népszerűvé vált. A sikert nagyban elősegítette, hogy sok háziasszony és takarítási influenszer megosztotta a tapasztalatait a paszta kivételes folteltávolító erejéről, valamint arról, hogy milyen könnyedén varázsol csillogóvá szinte bármilyen felületet. Ez a „csodapaszta” néhány év alatt hatalmas rajongótábort szerzett, és ma már több országban is elérhető, köztük Magyarországon is.

Tisztítószereket és eszközöket akcióz a Lidl. Forrás: Lidl akciós újságTisztítószereket és eszközöket akcióz a Lidl. Forrás: Lidl akciós újság

A The Pink Stuff név mára egy egész termékcsaládot takar, amelyben a legismertebb a sűrű, rózsaszín paszta, de létezik folyékony tisztítószer, krém, szórófejes (spray) változat és speciális WC-tisztító is. A termékek fő erőssége, hogy a makacs zsírfoltokat, vízkövet és különféle lerakódásokat is hatékonyan eltávolítják, mégis kíméletesek a felületekkel. A The Pink Stuff tisztítószerei így a konyhától a fürdőszobán át egészen a szabadtéri grill tisztításáig sokoldalúan bevethetők, miközben jellegzetes rózsaszín megjelenésük miatt könnyen megkülönböztethetők más márkák termékeitől.

Az amerikai Cápák között legnagyobb sikertörténete

Hasonlóan hatékony a Scrub Daddy Tangerine tisztítópasta (500 g), amely szintén 1 999 forintba kerül, és narancsolajos formulájának köszönhetően különösen jól oldja a zsíros szennyeződéseket. Ha egy erőteljesebb tisztítószerre van szükség, érdemes lehet kipróbálni a Scrub Daddy Powererase Gel-t (160 g), amely 2 599 forintos áron kapható, és makacs foltok eltávolítására fejlesztették ki.

A Scrub Daddy Essentials szivacs (1 699 Ft) hőmérsékletérzékeny anyagból készült, így hideg vízben kemény marad a súroláshoz, míg meleg vízben puhábbá válik a kíméletesebb tisztítás érdekében. Ha extra erős súrolásra van szükség, a Scrub Daddy Eraser Daddy szivacs (2 db/csomag) lehet jó választás 2 499 forintért, amely tízszer erősebb tisztítóhatással rendelkezik a hagyományos szivacsokhoz képest. Emellett kapható a Scrub Mommy Original Pink szivacs is 1 699 forintért, amely kétoldalas kialakításával egyszerre nyújt hatékony súrolást és nedvszívó puhaságot.

A Scrub Daddy sikertörténete 2012-ben kezdődött, amikor Aaron Krause, az amerikai feltaláló és vállalkozó kifejlesztett egy különleges, hőmérsékletre érzékeny anyagból készült mosogatószivacsot. Eredetileg autóápoláshoz használt szivacsokon kísérletezett, míg rá nem jött, hogy a véletlenül létrejött, mosolygós arcformára vágott darab kiválóan alkalmas háztartási súrolásra is. A termék hamar népszerű lett a barátok és ismerősök körében, majd Krause úgy döntött, komolyabb szintre emeli az ötletét.

A márka akkor robbant be igazán a köztudatba, amikor 2012-ben megjelent a Shark Tank című amerikai televíziós műsorban (a magyarországi Cápák között ezen licenszen alapul). Krause prezentációja lenyűgözte a zsűrit, különösen Lori Greinert, aki végül üzleti megállapodást kötött vele. 200 ezer dollárt (mostani árfolyamon majdnem 77 millió forintot) invesztált a vállalkozásba - ennyi pénzért 20 százalékot szerzett a cégben, a befektetése pedig sokszorosan megtérült.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A Scrub Daddy szivacs a műsor után rövid időn belül hatalmas sikert aratott: a vásárlók imádták a hideg vízben keményebb, meleg vízben puhább, mosolygós arccal ellátott szivacsot, amely nem karcolja a felületeket, mégis hatékonyan tisztít.

Azóta a cég jelentősen bővítette termékpalettáját, és ma már többek között Scrub Mommy, Eraser Daddy és különböző tisztítószerek is szerepelnek a kínálatban. A Scrub Daddy márka világszerte ismertté vált, és számos országban forgalmazzák a termékeit, köztük Magyarországon is. A vállalat sikere bizonyítja, hogy egy egyszerű, de nagyszerű ötlet – mely a megfelelő marketingtámogatással párosul – képes óriási üzleti sikert elérni, és mára a háztartási tisztítószerek és eszközök piacának egyik meghatározó szereplőjévé válni.

Később maga Lori Greiner is úgy fogalmazott, hogy a Scrub Daddy volt élete egyik legjobb befektetése. A csúcsmilliárdos 1 millió dolláros cégértéken szállt be 13 évvel ezelőtt. A vállalat értékét 2025-re 250 millió dollárra (kb. 96 milliárd forint) becsülik és a tavalyi évben a bevétel elérhette a 340 millió dollárt, azaz több mint 130 milliárd forintot.

Hogyan muzsikál Magyarországon a visszaváltási rendszer?

Az új visszaváltási rendszer bevezetése Magyarországon 2024 egyik legjelentősebb fenntarthatósági lépése volt, amely gyakorlatilag minden vásárlót érint. Az üveg-, műanyag- és fémdobozos italtermékekre kiterjesztett 50 forintos visszaváltási díj célja, hogy ösztönözze a lakosságot az italos csomagolások visszavitelére és az újrahasznosítás előmozdítására. Az automatizált visszaváltás bevezetésétől kezdve azonban megoszlanak a vélemények: sokak számára gördülékenyen működik, míg mások szerint még bőven van hová fejlődni, sőt sokan vannak azok is, akik egyenesen gyűlölik a rendszert.

A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása éppen ezekre a kérdésekre kereste a választ: hogyan látják a rendszer működését a hétköznapi emberek? Mik a legnagyobb kihívások, és mely területeken tapasztalható előrelépés? A kérdőíves kutatás célja, hogy őszinte képet kapjunk a magyar lakosság tapasztalatairól és véleményeiről – függetlenül attól, hogy valaki aktívan használja az új rendszert, esetleg másra bízza a visszaváltási teendőket, vagy éppen elutasítja azt. Éppen ezért fontos, hogy a válaszadó ne akarjon megfeleni senkinek, csak őszintén mondja el a véleményét. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum oldalain fogunk beszámolni. Előre is köszönjük, hogy válaszaival segíti kutatásunkat.

 

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
A kommentkezelési szabályzatot itt találod.
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 7. vasárnap
Ambrus
49. hét
December 7.
Advent (2.)
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. december 6. 19:19