A magyar családok többsége szűkösen ünnepel idén karácsonykor: sokan csak a gyerekeknek vesznek ajándékot, mások jelképes meglepetésekkel készülnek,
Beszáll a dubai csoki háborúba az Auchan: őrült csokoládé akcióval nyomná le a Lidl, Aldi termékét
A két diszkontlánc mellett az Auchan is csatlakozik a legújabb édességtrendhez, és csütörtöktől mindössze 2499 forintos akciós áron kínálja a 100 grammos minőségi Dubai csokoládét. Egy vásárlás alkalmával összesen három darabot lehet venni belőle az áruházakban és online is.
Az idei ünnepi szezon slágerterméke több mint egy desszert – ez egy történet a kifinomult ízek és a kézműves megmunkálás találkozásáról. A Közel-Keleten hagyományosan ünnepi alkalmakra készítették, hogy a csokoládé, a pisztácia és a tahini gazdag ízeivel köszöntsék a vendégeket. Ez a különleges édesség mára világszerte az ünnepi asztalok kedvencévé vált - írták.
Az Auchanban holnaptól mindössze 2499 forintért kapható a 100 grammos Dubai csokoládé, ami a Közel-Kelet luxusát hozza el a lágy tahiniból, a ropogós pisztáciából és a kadayif tésztából készült rétegezett csokoládékockákban - közölte a lánc.
Aki pedig saját maga szeretné elkészíteni az ikonikus édességet, az Auchanban és az online áruházban minden hozzávalót megtalál egy helyen, sőt a recept is elérhető. Az Auchan széles választékának köszönhetően nagy a kínálat a különböző pisztáciás termékekből, amelyek más ünnepi édességhez is kiváló alapanyagként szolgálhatnak. Például a Scyavuru 45 %-os pisztáciakrém egészen december 24-ig 2499 forintos áron kapható - írták.
Dubai csoki az Aldi és Lidl polcain
Az Aldi-ban nemcsak az eddig elterjedté vált táblás csoki (90 g) lesz elérhető december 15-től, hanem chocolate bar (30 g) formájában is megvásárolható dubai csoki szelet. Utóbbi 499, előbbi 1499 forintos árakon lesz elérhető.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Lidl-ben az üzletlánc reklámújságja szerint egyelőre csak egyetlen, 100 grammos verzióban lesz elérhető a dubai csoki, amelynek az ára 2999 forint, 500-zal több, mint az Auchanban. Akárcsak az Auchan, a Lidl is mennyiségi korlátozást vezetett be: egyszerre maximum két táblát lehet megvenni.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








