Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A JátékNet.hu webáruház, Magyarország vezető online játékáruháza, a digitális tér határain túllépve négy vármegyeszékhelyen: a Budapest Árkád, a Győr Árkád, a Pécs Árkád és a Debrecen Fórum plázában nyit kiskereskedelmi üzletet a Játéksziget üzleteinek és 30 fős csapatának átvételével – jelentette be a webáruházat üzemeltető Modell & Hobby Kft. Az új játékboltok március elejétől fogadják a vásárlókat, hogy a húsvét előtti időszakban már felkészülten várják azokat is, akik ajándékot keresnek.
A JátékNet.hu célja, hogy az online felületen már megszokott vásárlói élmény az offline világban is elérhetővé és még személyesebbé váljon. A fizikai üzletek megnyitásával a vásárlók a kezükbe foghatják a termékeket, megtapasztalhatják a választék sokszínűségét és a szakértő csapat azonnali segítségnyújtását.
Ez a lépés a 19 éve indított webáruház számára nemcsak azért jelent kihívást, mert mostantól új területen és megnövekedett létszámmal kell teljesítenie, hanem azért is, mert a boltok átvételéről szóló tárgyalások február elején zárultak le, így rekordidő, mindössze négy hét alatt vették át az üzleteket, és indítják újra.
A kiskereskedelmi üzletek nyitását a piaci trendek is magyarázzák. A GfK éves jelentése szerint a játékpiac értékben mindössze 1,1 százalékot nőtt 2023-ban. A 2022-es 15,5 százalékos drágulás után a 2023-as évben bár csak 4,8 százalék volt a drágulás mértéke, ez így is 3,5 százalékos visszaesést jelentett az eladott darabszámban.
A piac negyedét a Lego eladásai teszik ki, míg a társasjáték a legjelentősebb termékkategória.
A játékpiac második legnagyobb szereplője a Modell & Hobby Kft., amelynek ügyvezetője, Őri Gergely, a tendenciákat elemezve elmondta, hogy a covidos évek dinamikus növekedését követően tavaly bizonyos fokú visszarendeződést tapasztaltak a piacon, és azt látták, hogy az online térben már nehéz számottevő növekedést elérni.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A nemzetközi trendek azt mutatják, hogy számos webáruház lép ki a fizikai térbe, ezzel erősítve tovább a márka presztízsét és piaci értékét. Ebből kiindulva úgy véljük, hogy a boltnyitások a stratégikusan kiválasztott helyszíneken kölcsönösen erősítik a JátékNet.hu online és offline jelenlétét, valamint a 2016-os romániai piacra lépést követően további nemzetközi terjeszkedést is tervezünk
– fogalmazott Őri Gergely, a Modell & Hobby Kft. ügyvezetője a boltnyitások kapcsán.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








