A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
Bárkinél ott lehetnek ezek a százezreket erő könyvek: kevés magyar tudja, mi lapul a polcon
Kétmillió forintért adott el egy magyar nő egy Disney-könyvsorozatot. Még az összefirkált példányok is tízezrekbe kerülnek.
Kétmillió forintért kelt el nemrég egy Disney-mesekönyvsorozat, amely csak egyben volt eladó - erről ír a Blikk. Mint a lap megjegyzi, az eladó pontosan tudta, mennyire értékes dolgokat akar eladni, ezért mert ennyit kérni. A Disney-mesekönyvek ugyanis egyenként is tíz- vagy akár százezres nagyságrendű összegbe kerülnek, ugyanis elképesztően ritkák.
Az aukciót lebonyolító felület, az Antikvárium.hu tojadonosa azt mondta a lapnak, hogy szerinte az új tulajdonos már nem is fogja továbbadni a kincset érő ritkaságot.
Egy régi mesekönyv ára önmagában nem kirívó: szinte minden, amit az emberek most a gyerekkori, régi könyveikből meg akarnak venni, drága. Őrült árak vannak, mert ezek a könyvek már nem kaphatók és minden könyv annyit ér, amit adnak érte. És vevő is mindig lesz
- magyarázta Chovanecz Balázs, miért mehetett el ennyire drágán a sorozat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml