Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Mi a helyzet most a vidéki kisboltokkal, mit tapasztalnak a boltosok, milyen a vásárlói hangulat?
Nem könnyű manapság a hazai boltokban sem árstopos csirkefarháthoz, sem sima tojáshoz jutni, de annak is örülnünk kell, ha épp bevásárolhatunk egy literre való étolajból - írja cikkében a HelloVidék. Az infláció az egekben, ha vissza tudnánk repülni az időbe, tavaly ilyenkor ugyanannyi pénzből egy nagybevásárlás alkalmával kétszer annyi élelmiszerre futotta. Nem csoda hát, ha erősen megcsappant a magyarok vásárlási kedve. Nem hivatalos adatok szerint az elmúlt egy évben több ezer kisbolt szűnt meg.
Gyakorlatilag a rendszerváltás óta folyamatosan csökkent a kisboltok száma, viszont egy nagyobb mértékű boltbezárás volt tapasztalható tavaly, illetve az első féléves adatok alapján - ezt mondta a lapnak Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség főtitkára.
Az elmúlt időszakban több olyan dolog volt a kereskedelmi vállalkozások életében, ami megnehezítette az életüket. A munkaerőhiány, a bérek növekedése, az energiaárak, és az árstop is már több mint egy éve velünk van, ami főként a kisvállalkozásoknak és a vidéki településeken üzemelő kisebb boltoknak jelent olyan súlyos problémát, ami arra sarkallja őket, hogy ne folytassák a tevékenységüket
- fűzte hozzá a főtitkár.
Ha kíváncsi vagy, milyen nehézségek állnak még a vidéki kisboltok előtt, akkor olvasd el a HelloVidék cikkét IDE KATTINTVA!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








