A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Drágábban adták a cukrot a hatósági árnál, ezért milliós büntetést kaptak a diszkontáruháznál.
Egymillió forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a a Baranya Megyei Kormányhivatal az Aldira, mert az üzletlánc egyik pácsi boltjában a kristálycukrot drágábban árdulták, mint amit a hatósági árkorlátozás megenged - számolt be az ügyről a Világgazdaság. Bár az eset még februárban történt, csak most hozták nyilvánosságra azzal, hogy feltöltötték a fogyasztóvédelmi portálra.
Az áruház tíz forinttal adta drágábban az egy kilós kristálycukrot, mint ahogy az árstop bevezetésével tehette volna. Kiderült az is, hogy amint a hatósági árstopot a kormány bejelentette, az üzlet azonnal ellenőrzést kapott, ekkor derült ki a szabálytalanság. Az üzletlánc elismerte ennek tényét, viszont ragaszkodnak ahhoz, hogy csak adminisztratív hiba történt.
(címlapi kép: Róka László, MTI/MTVA)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







