A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Tovább bővíti magyarországi házhozszállítási szolgáltatását a PENNY, ezzel már több mint 3 millió lakos számára kínál online vásárlási alternatívát. Július 18-tól újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY-üzleteiből érhetők el könnyen a Foodpanda által expressz gyorsasággal kiszállított, otthoni főzéshez szükséges alapanyagok és más élelmiszerek.
A folyamatosan változó vásárlói igényekre reagálva, a diszkont áruházláncok közül hazánkban elsőként a PENNY indította el gyorskereskedelmi szolgáltatását. A foodpandával, Magyarország egyik legnagyobb gyors kereskedelmi szolgáltatójával kötött együttműködés 2021 tavaszán rajtolt el Pécsett. A Baranya megyei székhelyen az érdeklődők kezdetben öt üzletből tudtak élelmiszereket és más háztartási termékeket házhoz rendelni, majd néhány hónappal később 24 budapesti egységgel bővült a PENNY szolgáltatási köre.
A fejlődés a piaci igényeknek megfelelően folyamatos és technikailag is biztosított, így július 18-tól újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY üzleteiből lehet otthonra rendelni a neten keresztül. A vállalat elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozta meg azonnali kiszállítási szolgáltatásával, amelyben a mirelit termékek kivételével szinte valamennyi árukategória, összesen közel 1300 árucikk érhető el és rendelhető meg néhány kattintással, akár extra gyors kiszállítási idővel.
Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai diszkont áruházláncok közül elsőként mi indítottuk el kényelmi szolgáltatásunkat. Ráadásul vásárlóink immár érdi, debreceni, győri, kecskeméti, miskolci, nyíregyházi, székesfehérvári, szegedi, szolnoki és szombathelyi üzleteinkből is tudnak házhoz rendelni. A mostani bővüléssel az elérhető lakosságszám közel 1,2 millió fővel bővült. Régi és új vásárlóinkat széles választékkal, a klasszikus árucikkektől az életmód termékekig lefedő kínálattal várjuk
- mondta a bővítésről Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján