Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Az egész világon népszerű ízesítő hamarosan akár teljesen eltűnhet, ha nem sikerül választ találni a klímaváltozás miatt jelentkező gondokra.
Meglehet, hogy hamarosan nem tudunk majd ketchupot tenni az asztalra, mert a paradicsomtermesztés válságba kerülhet - írja a Telegraph.
A cikk megjegyzi, hogy a paradicsomtermesztésben három ország, illetve régió viszi a pálmát: Olaszországban, az Egyesült Államokban (leginkább Kaliforniában) és Kínában termesztik a legtöbbet ebből a zöldségféléből, ám a globális felmelegedés hatásai igencsak visszavethetik a termelést.
A szakemberek öt lehetséges forgatókönyvet vázoltak fel. Ezek között olyan is van, amelyben 2050-re hat százalékkal kevesebb paradicsom lesz a világon, de olyan pesszimista jóslat is van köztük, mely szerint erre a dátumra a paradicsomtermelés a most szokványos évi 14 millió tonnűról évi 7 millióra, vagyis éppen a felére esne vissza
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








