A tavalyi év vége kiemelten forgalmas volt a SZÉP kártyás költések szempontjából – decemberben az ételházhozszállítási szolgáltatásokra költöttek legtöbbet a kártyabirtokosok.
Őrült pénzvisszatérítési program indul az Ersténél: komoly összegek üthetik a magyar ügyfelek markát
Kártyás vásárlásaik után akár a költésük 10 százalékát is visszakaphatják az Erste ügyfelei a bank most induló kedvezményprogramjában. Emellett számos más újítást is bejelentett digitális platformjával kapcsolatban a bank. Ezekről, a még idén várható egyéb újításairól, illetve a digitális bankolás, a napi pénzügyek intézésre gyakorolt hatásairól Harmati László, a pénzintézet lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettese és Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője beszélt a bank kedd délutáni sajtótájékoztatóján.
Bő egy éve indult a George Magyarországon. Tavaly nagyjából ilyenkor azt vártuk, hogy az által, hogy egy új digitális platformot vezetünk be, egyre több és több ügyfelet nyerjünk meg a digitális platform használatára - vázolta fel Bek-Balla László
Tavaly február óta már több mint 640 ezren próbálták ki George-ot, közülük mintegy 460 ezren mobilon léptek be. 2021 utolsó negyedévét pedig sikerült is 520 ezer aktív George ügyféllel zárni. A digitálisan aktív ügyfélkörön belül azok aránya, akik kizárólag, vagy főleg a mobilalkamazást használják szintén dinamikusan nőtt, mostanra meghaladta a 70 százalékot, ami közel 400 ezer ügyfelet jelent. Ez a George indulása előtti időszakhoz képest gyakorlatilag egy duplázást jelent.
A felület indulása óta mintegy 60 ezerrel emelkedett azok száma, akik a pénzintézet online csatornáit használják rendszeresen a mindennapi pénzügyek intézésére. Ezzel a digitálisan aktív ügyfelek aránya egy év 63 százalékra nőtt. Ebből logikusan következik, hogy a tranzakciók száma is megnőtt. Az az alapvető üzleti célunk, hogy az ügyfeleket a digitális, azon belül is a mobilbankos szolgáltatások felé tereljük - prezentálta a bank digitális csatornák és contact center vezetője.
A tranzakciók száma ma már a négyszerese a korábbi netbanki és mobilbanki felületen mértnek: az azonnali utalások száma például közel az ötszörösére, a kártyaaktiválások (betét- és hitelkártya) közel a duplájára, a kártyalimit módosításoké pedig a négyszeresére ugrott. Az ügyfelek havonta átlagosan negyedmillió alkalommal keresik fel a George Store online pénzügyi piacteret – az összbanki teljes értékesítés közel 30 százaléka (a tranzakciók száma alapján) ma már digitális a banknál.
Májustól pénzvisszatérítési kedvezményprogrammal bővül a George Appban elérhető szolgáltatások köre. Az új Moneyback funkciónak köszönhetően a bank ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. A program lényege, hogy az ügyfelek a nekik releváns kereskedőktől vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül, amennyiben aktiválják a nekik tetsző ajánlatot.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A pénzvisszatérítés mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, a kedvezmény elérheti akár a vásárlás értékének 10 százalékát is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank – jelentette be a bank sajtótájékoztatóján Harmati László lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettes.
A Moneyback indulásakor mintegy 30 partnercég ajánlatai lesznek elérhetők a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Számos egyéb kereskedővel és szolgáltatóval is megszületett már a megállapodás, ezen társaságok kedvezményeivel a következő egy-két hónapban bővül a kínálat.
Az Erste digitális platformja folyamatosan fejlődik, a tavaly februári indulás óta számos új lehetőséggel bővült a kínálat. Elérhetővé vált például a Google Pay, valamint a QR-kódos azonnali fizetés, a hiteleket összegző Hitelinfó, a push üzenetre épülő Őrszem szolgáltatás, és a pénzügyi tudatosságot támogató pénzügyi asszisztens funkció. A Moneybacken túl a George idén további számos új szolgáltatással bővül. A napokban elindul a pár kattintással igényelhető részletfizetéses vásárlás, de még idén elérhetővé válik többek között a mobilos/webes biztosításigénylés, a szelfis ügyfélazonosítás, a George-ból indított azonosított ügyfélszolgálati hívás (így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát), a mobilos nemzetközi-, csoportos- és állandó utalás, valamint a felületen is elérhetővé válik Mira, a bank digitális ügyfélszolgálati asszisztense.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








