Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Megszüntette az Oroszországból származó termékek megjelenítését az ország egyik legnagyobb termék- és ár-összehasonlító oldala, ezzel tiltakozva az Ukrajnával szembeni agresszió ellen. A cég egyben arra biztatja a webáruházakat működtető partnereit, hogy fontolják meg egy hasonló lépés megtételét.
Csatlakozik anyacége, a kelet- közép-európai térség legnagyobb e-kereskedelmi platformjának számító Heureka Group tiltakozó akciójához az Árukereső.hu: mostantól felfüggesztette az orosz eredetű termékek megjelenítését az oldalán, ezzel fejezve ki tiltakozását Oroszország Ukrajnával szembeni agressziója miatt. A több mint 5000 partnerrel rendelkező piacvezető portál arra kéri partnereit, hogy a történtek fényében gondolják át kínálatukat és – amennyiben egyetértenek a kezdeményezéssel – szüntessék meg az orosz eredetű termékek forgalmazását.
Lehetőségeinkhez mérten fel kell lépnünk az agresszió ellen
– mondta a cég ügyvezető igazgatója. Rácz Csaba szerint az Ukrajnát ért agresszió hatására felerősödtek a szabad világ jövőjének újkeletű, a szigorúan vett üzleti racionalitáson túlmutató szempontjai. Az ügyvezető hozzátette: „vannak helyzetek, amikor az üzleti érdekeinket háttérbe kell helyezni az értékrendünk és alapelveink mellett való kiállás érdekében”.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








