A middle-aged woman in white jeans and a yellow sweater sitting on the bed in a yoga pose in front of a laptop and a cup of coffee. Remote work at home. Online shopping in quarantine period cimlapi

Napokon belül indul a nagy leárazási hullám: ezekre az árukra vadászik a legtöbb magyar

2021. október 18. 08:31

Napkon belül indulhat a webáruházak - hagyományosan novemberi - kampánya, a nagy kedvezmények, leárazások időszaka. A black friday- (fekete péntek) akciók rendszerint fogyasztási robbanást idéznek elő az ünnepeket megelőző költekezésekben.

Az összehangolt fogyasztásösztönző marketingkampány október végétől a hagyományos ünnepi bevásárlások december eleji kezdetéig folyamatosan dübörög - írja a Magyar Nemzet. Nemritkán negyven–hatvan százalékos alkalmi kedvezményt kínálnak főleg az iparcikkek nagyon széles kínálatában, bár néhány éve már a szolgáltatások is beszálltak a olcsósággal csábító fogyasztói kampányba. A 24 órában elérhető webáruházas kínálatra a pénztárcák is rekordarányban, napok alatt megnyílnak, a költekezés pedig felpörgeti a versenyt; a kedvezményvadász vásárló utáni hajsza novemberre átterjed a hagyományos kereskedelemre is.

Idén a boltok más kihívások elé néznek, mint a korábbi feketepéntek-kampányokban: a korai indulással biztosra mennek a cégek, mivel a tervek szerint az akciós ajánlatoknak ezúttal jobban ellenállnának a magyarok.
Az alkalmi vásárlások a legtöbbeknél még nem a karácsonyi ajándékbeszerzésről szólnak, inkább a saját célokról, mivel sokan erre az időszakra időzítették a főbb, praktikus kiadásokat.

Megjelenik az otthonteremtési támogatások, építési, felújítási lehetőségek iránt fellángolt érdeklődés a grandiózus kereskedelmi kampány keresleti oldalán. Olyannyira, hogy az idén először letaszítják a trónról az örökös listavezető műszaki cikkeket, és a vevők leginkább a barkácsáruk, építési termékek, kerti eszközök, kültéri gépek, berendezések iránt érdeklődnek az elkövetkező hetekben.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. február 7. kedd
Tódor, Rómeó
6. hét
Február 7.
A házasság hete
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?