23 márka összesen 82 forrólevegős sütőjét vizsgálták egy termékteszte
Napkon belül indulhat a webáruházak - hagyományosan novemberi - kampánya, a nagy kedvezmények, leárazások időszaka. A black friday- (fekete péntek) akciók rendszerint fogyasztási robbanást idéznek elő az ünnepeket megelőző költekezésekben.
Az összehangolt fogyasztásösztönző marketingkampány október végétől a hagyományos ünnepi bevásárlások december eleji kezdetéig folyamatosan dübörög - írja a Magyar Nemzet. Nemritkán negyven–hatvan százalékos alkalmi kedvezményt kínálnak főleg az iparcikkek nagyon széles kínálatában, bár néhány éve már a szolgáltatások is beszálltak a olcsósággal csábító fogyasztói kampányba. A 24 órában elérhető webáruházas kínálatra a pénztárcák is rekordarányban, napok alatt megnyílnak, a költekezés pedig felpörgeti a versenyt; a kedvezményvadász vásárló utáni hajsza novemberre átterjed a hagyományos kereskedelemre is.
Idén a boltok más kihívások elé néznek, mint a korábbi feketepéntek-kampányokban: a korai indulással biztosra mennek a cégek, mivel a tervek szerint az akciós ajánlatoknak ezúttal jobban ellenállnának a magyarok.
Az alkalmi vásárlások a legtöbbeknél még nem a karácsonyi ajándékbeszerzésről szólnak, inkább a saját célokról, mivel sokan erre az időszakra időzítették a főbb, praktikus kiadásokat.
Megjelenik az otthonteremtési támogatások, építési, felújítási lehetőségek iránt fellángolt érdeklődés a grandiózus kereskedelmi kampány keresleti oldalán. Olyannyira, hogy az idén először letaszítják a trónról az örökös listavezető műszaki cikkeket, és a vevők leginkább a barkácsáruk, építési termékek, kerti eszközök, kültéri gépek, berendezések iránt érdeklődnek az elkövetkező hetekben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy